جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

اس ام اس و جملات فوق العاده زیبای تنهایی | Alone Sms 2012

گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم
حتی برای “ تو ” که سالها منتظر در زدنت بودم . . .

*

********** smsbarani *************

تنهایی یعنی :من یه موبایل دارم که صدای زنگش رو یادم نمیاد . . .

*

********** smsbarani *************

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
وقت است که یک چندی در خانه ی ما آیی
در خانه ی ما آمد ،‌ آن پادشه خوبان
آن پادشه خوبان ، داد از غم تنهایی . . .

*

********** smsbarani *************

می ترسم توی تنهایی بمیرم / کمک کن تا دوباره جون بگیرم
یه وقت هایی به من نزدیک تر شو / دارم حس میکنم از دست میرم . . .

*

********** smsbarani *************

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد ! امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی !

*

********** smsbarani *************

با تو بر مرغان دریایی امیرم / بی تو در زندان تنهایی اسیرم

با تو در کاخ وفا ارباب عشقم / بی تو در کوه جفا سنگی حقیرم . . .

این بار مبلغ قبض موبایلم خیلی کم شده بود !اما اصلا خوشحال نشدم !هشتصد هزار و ششصد !عددی که تنهایی ام را به رخم می کشید . . .

*

********** smsbarani *************

تنهاترین آدم ها یه سایه دارند باهاش حرف بزنند ، از وقتی رفتی آنقدر غرق ظلماتم که سایه ای هم برایم نمانده !

*

********** smsbarani *************

کاش میشد هیچکس تنها نبود
کاش میشد دیدنت رویا نبود
گفته بودی باتو میمانم ولی
رفتی و گفتی که اینجا جا نبود
سالیان سال تنها مانده ام
شاید این رفتن سزای من نبود
من دعا کردم برای بازگشت
دستهای تو ولی بالا نبود
باز هم گفتی که فردا میرسی
کاش روز دیدنت فردا نبود . . .

*

********** smsbarani *************

چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است ، شرم دارم که شکایت کنم از “تنهایی

*

********** smsbarani *************

در غم عشق نبودیّ و محبت کردی / این هم از لطف شما بود و نمی‌دانستیم
من نکردم گله از عهد و وفاداری تو / عهد ما عهد جفا بود و نمی‌دانستیم
رنج بی‌عشقی و تنهایی و بی‌مهری یار / همه تقدیر خدا بود و نمی‌دانستیم . . .

*

********** smsbarani *************

هنوز عادت به تنهایی ندارم / باید هرجوریه طاغت بیارم
اسیرم بین عشق و بی خیالی / چه دنیای غریبی بی تو دارم . . .

*

********** smsbarani *************

تنهای تنها نیز شوم . . .بیکس و رسوا نیز شوم . . .باز هم آرامم . . .خدا را دارم . . .

*

********** smsbarani *************

قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست / غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست
وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی / بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست

*

********** smsbarani *************

من تورادوست دارم . .تو دیگری را . . .دیگری دیگری را . . .اینچنین است که همه تنهاییم . . .

*

********** smsbarani *************

درویش کوچه های تنهایی ام ، کاسه دلتنگی من سکه نگاه تو را کافیست . .  

.

برچسب ها : jomalat tanhaie payamak tanha boodan payamak tanhayi sms jadid alone sms tanha shodan sms tanhaei sms tanhaie takpayamak.com اس ام اس اس ام اس تنها بودن اس ام اس تنها شدن اس ام اس تنها ماندن اس ام اس تنهایی اس ام اس تنهایی 2012 اس ام اس تنهایی 91 اس ام اس تنهایی اسفند 90 اس ام اس تنهایی عاشقانه اس ام اس جدید تنهایی اس ام اس غمگین اس ام اس غمگین تنهایی تنهایی تک پیامک . کام جدیدترین اس ام اس های تنهایی جملات تنهایی جملات تنهایی عاشقانه جمله تنهایی دوبیتی تنهایی شعر کوتاه تنهایی مسیج مسیج تنهایی پیامک پیامک تنها پیامک تنها شدن پیامک تنهایی پیامک تنهایی 90 پیامک تنهایی اسفند 90 پیامک تنهایی عاشقانه پیامک تنهایی و بی کسی

اس ام اس و جملات عاشقانه به زبان آذری ( ترکی ) | Torkish SMS 90

قیزیل گولم در منی
مخمل اوسته سر منی
الله اوزی شاهدی
چوخ ایسترم من سنی

*

********** smsbarani.blogsky *************

ای گول سنی دنیایه مقابل توتارام
دنیا منیم اولسا ، سنه خاطر ساتارام

*

********** smsbarani.blogsky *************

بی عطر سنبل اولماز
بی نغمه بلبل اولماز
دنیا بوتون گل اچسا
سنین کیمی گل اولماز

*

********** smsbarani.blogsky *************

سو ایچیرم چاناخدان
بال سوزولر دوداخدان
اوزوم گله بیلمسم
سلامیم وار اوزاخدان

*

********** smsbarani.blogsky *************

منیم ای نازنین دوستوم زمستانین بهار اولسین
سعادت تاجی همیشه باشیندا برقرار اولسین
اومیدیم وار او حقه نیازین اولماسین خلقه
سنی خار ایستین ظالم ، ذلیل روزگار اولسین

*

********** smsbarani.blogsky *************

گونده منه باش ووران ، ایندی منه داش وورور
ایندی منه داش ووران ، اوزگلره باش وورور
اوزگه اگر داش وورا ، دردینه دوزمک اولار
باخ بوراسوز بوردادی ، داشلاری یولداش وورور

*

********** smsbarani.blogsky *************

دریادا گمیم قالدی
اکمدیم زمیم قالدی
آرزون جانیندا قالسون
نجه کی منیم قالدی

*

********** smsbarani.blogsky *************

قاشلارین اوخدی سنین
عاشقین چوخدی سنین
من سنی چوخ سئویرم
خبرین یوخدی سنین

*

********** smsbarani.blogsky *************

دونیادا اوشدانا شی چوخ ایسترم
داغدا داشی
گوزده یاشی
سن کیمین ناز یولداشی

اگر من نقاش اولام دونیانی زندان چکرم
اولومی ، آیرلیقی ، حسرتی پشمان چکرم
اگر من صیاد اولام ، سن کیمین جیران اودونا
اوره گی پاره ادیب عشقیوه هیجران چکرم

*

********** smsbarani.blogsky *************

گزلیم گزلریم رحم ایله اغلاتما منی
عشقیمین قدرینی بیل ، آیریسینا ساتما منی
من سن جان دمیشم باقریمی گان ایلمیشم
بو قریبانلرین محملین ساتما منی

*

********** smsbarani.blogsky *************

اورییمله باجارمرام او گزلره ویریلمیشام
لیل سو کیمی آخیب گلیب چاتیب سنده دورولمشام
آتما منی زمان چاشیب بو دونیادان یورولمیشام

*

********** smsbarani.blogsky *************

یاغیش یاغیر داشلارا
دیین اوچان گوشلارا
آپارسین بیزدن سلام
وفالی یولداشلارا

*

********** smsbarani.blogsky *************

عزیزیم آشا آشا
سو گلیر داشا داشا
بیر جانم وار ثروتیم
اودا قربان داداشا

*

********** smsbarani.blogsky *************

داغدا پائیز اولاندا
ساری سنبل سولاندا
یارا ائلچی گوندررم
اون بئش یاشی دولاندا

*

********** smsbarani.blogsky *************

یاریما اولسون سلام
قوی کی دییم بیر کلام
ایستییرم من سنی
ایسته منی والسلام

*

********** smsbarani.blogsky *************

اللریوی ور الییم ، گوزلریوی تیک گوزوما
سن کیمین دونیانی ورمرم بیریسینا

*

********** smsbarani.blogsky *************

عاشق آدین شیرین دی
فرهاد دوستو شیرین دی
دوست دان دوستا گلن پای
بئچه بالدان شیرین دی

*

********** smsbarani.blogsky *************

اولدوز گلیب آی اولماز
بهار گلیب یای اولماز
نجیب لرین ایچینده
هیچکس سنه تای اولماز  

مطلب طنز ازدواج

استاد : وقتی بزرگ شدی چه میکنی؟

شاگرد : ازدواج!

استاد : نخیر منظورم اینه که چی میشی؟

شاگرد : داماد!

استاد : اوه! منظورم این است وقتی بزرگ شوی چی بدست می آوری؟

شاگرد : زن!!

استاد : ابله!!! وقتی بزرگ شوی برای پدر و مادرت چی میگیری؟

شاگرد : عروسی میگیرم!

استاد : پسرجان پدر و مادرت در آینده از تو چه میخواهند؟

شاگرد : یک زندگی متاهلی موفق