جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

اس ام اس تیکه دار،اس ام اس کنایه

محـــکم تر از آنم که برای تنــها نــبودنم ، آنچه را که اســـمش را غــرور گذاشته ام ، برایت بــه زمیـــن بکوبــم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  
سیــــــــــر شدم …بسکه سرد و گرم روزگار را چشیدم !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  
رمز آرامش اینه که : منتظر کسی نباشی ؛ که منتظرت نیست ... !!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

اگـــه آشغـــالی حداقـــل قابـــل بـــازیافت بـــاش...!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

شاید اگر انسانیّــــــــــــت هم مارک دار بـــــــــــــود
خیلی از آدم ها به تن می کردند …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

حالا کــه بــه جای دلبستن ،‌یخ بسته ام! آهای!!روی احساسم پا نگذاریــد.لیز می‌‌خوریــد 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

مشکل اینجاست که ما از هر کرمی انتظار پروانه شدن داریم ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

آنقدر
فریادهایم را
سکوت کرده ام
که اگر به چشمانم بنگرید
کر می شوید…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

لیاقتت همون گوسفندایی هستن که شبا میشمری تــــا خوابت ببره نـــــــــه شب بخیری که من هـــر شب بهت میگفتم...!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

عاشقی شور نمی خواد. . .. . . شعور میخواد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

من خود به تو پر پرواز دادم، اما….
به همه گفتم درب قفسش باز بود و…. پرید….!


اس ام اس تحویل سال نو،اس ام اس تحویل 1391

سال تحویل شد و من
تمام دلتنگیهایم را
به جای تو
در آغوش می کشم
چقدر جایت میان بازوانم خالیست
نوروز مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با تو از خاطره ها سرشارم.جشن نوروز تو را کم  دارم

سال تحویل دلم می گیرد با تو تا اخر خط بیدارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دی شد و بهمن گذشت فصل بهاران رسید / جلوه گلشن به باغ همچو نگاران رسیـد
بهار ۱۳۹۱ بر شما مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بیامد شاهد شیرین نوروز / بنازم سفره ای هفت سین نوروز
زچشم ابر نیسا نی دراین فصـل / بریزد اشـک مشک آگین نوروز
عیدتان مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جشن فرخنده فرودیـن است / روز بازار گـل و نسرین است
نوروز فرخنده باد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نوروز پاسداشت عشق های کوچکی است که زنده مانده اند
و روز تعظیم در برابر عشق های بزرگی که عظمت را کوچک می دانند.
پس به تو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این کوچکی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نوروز آیین رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی
اندیشه ای پویا و آازادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از نوروز می آموزیم که هیچ وقت کسی را نا امید نکنیم
شاید امید تنها دارایی اش باشد.
نوروزتان مبارک باد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از همین روزنه گشوده به درود / به پرستو، به گل، به سبزه درود
به بهاری که می‌رسد از راه / چند روز دگر به ساز و سرود
بهارتان پیشاپیش مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بهار سخاوتمند است، دامنی از گل به زمین می بخشد.
کمی پای درس بهار بنشینیم. بهار، ره آورد تفاهم زمین و آسمان است.
بهار، محصول  یگانگی است.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای عیدی امسالت
یک سبد ستاره چیده ام
تکه ای ازماه را
و یک شاخه نیلوفر
سال تحویل میشود
و من برایت لبخند می زنم
نوروز مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لحظه های هستی من از تو پر شده ست
در تمام روز
در تمام شب
در تمام هفته
…در تمام ماه
در تمام سالی که گذشت…
نازنین من
.
.
.
نوروز مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب را
در می نوردم
و ز تاریکی گریزی ندارم
می دانم روشنایی در راه است
و فانوس عالم گونت
روشنی مهتاب
به تن دارد
نوروز مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید
واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد
دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید
نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید
تا برایت پیام شادباشی بنویسم
نوروز مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهربان من
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزیجاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و ازادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی ارزومندم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست
پس دوستت دارم بهترینم نوروز مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می اورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند

اس ام اس برای برد استقلال،اس ام اس استقلالی جدید 91


جمعه روز آبی هاست بیا تا برویم / تیم عبدی جوون سوراخه بیا تا برویم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یه پرسپولیسی میره پیش یه پیشگو میگه تیم ما کی قهرمان می شه؟

پیشگو یه کم به دستش و گوی جادوییش نگاه می کنه، می گه والا من بیشتر از

صد سال نمی تونم پیشگویی کنم !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این مایه سرور و خوشبختیست که فلک از رنگ قرمز خالیست

تلاءلو آسمان را می بینی؟ گویند که خدا هم استقلالیست!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آبی یعنی غرق در خوشحالیم/عشق می ورزم که استقلالیم

آسمان گفتا ز قرمز خالیم/گر سرم را از تنم سازی جدا/باز می گویم که استقلالیم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این اس اس منه / دوسش دارم خیلی زیاد

قهرمانی بهش میاد/ دسش دارم خیلی زیاد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این روزها همه پرسپولیس رو گل باران میکنند ! شما چطور !!؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قرمز های زمونه رو دارن یه جا دار میزنن / به جای عکسشون تو قاب یه عکس خیار میزنن

تیم ما قهرمان میشه هم تو ایران هم آسیا / تو گوش پرسپولیسی ها سیلی آبدار میزنن

کاشانی چی شد؟ قطبی کجاست ؟ / هیچی یه جا نشستن و دارن با هم زار میزنن

استقلال قهرمانه و پرسپولیس هم که سوراخه / آبی های محلمون دارن اینو جار میزنن

کاشانی میره خونشون قطبی میره پیش زنش / توی روزنامه واسشون خدا نگهدار میزنن


اس ام اس جدایی و بی وفایی،اس ام اس برای دوست بی وفا،اس ام اس دلخ

روزگار اما وفا با ما نداشت/ طاقت خوشبختی مارا نداشت/ پیش پای عشق ما سنگی گذاشت/ بی گمان از مرگ ما پروا نداشت/ با من دیوانه پیمان ساده بست/ ساده هم آن عهدو پیمان راشکست/ آن کبوتر عاقبت از مرز رست/ رفت و با دلدار دیگر عهد بست/ از غمش با دود و دم همدم شدم / باده نوش غصه او من شدم


دیشب دفترچه قسطامو ورق می زدم، تمومی نداره، تا آخر عمر بدهکار مهربونیاتم.


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



خدا ابر رو به گریه میاره تا گلها بخندن، پس هر وقت بارون آمد یادت نره بخندی...


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


خود را به که بسپارم وقتی که دلم تنگ است
پیدا نکنم همدل دلها همه از سنگ است
گویا که در این وادی از عشق نشانی نیست
گر هست یکی عاشق آلوده به صد رنگ است . . .


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


قلب من در هر زمان خواهان توست
این دو چشمان عاشقم مهمان توست


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


ای غم، تو که هستی از کجا می آیی؟
هر دم به هوای دل ما می آیی
باز آی و قدم به روی چشمم بگذار
چون اشک به چشمم آشنا می آیی . . .


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


خون که قرمزه رنگ عشقه اما اشک که بیرنگه درد عشقه . . .


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


تو اگر باز کنی پنجره ای سمت دلت٬ می توان گفت که من چلچله لال توام ٬
مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف، سخت محتاج به گرمای پر و بال توام . . .


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



راز دل با کس نگفتم چون ندارم محرمی، هر که را محرم شمردم عاقبت رسوا شدم
راز دل با آب گفتم تا نگوید با کسی، عاقبت ورد زبان ماهی دریا شدم . . .


سرمشق های آب بابا ٬ یادمان رفت

رسم نوشتن با قلم یادمان رفت
شعر خدای مهربان را حفظ کردیم
اما خدای مهربان یادمان رفت . . .

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


فراموش نکنیم در ساحل قلبها٬ این جای پای دوست است که می ماند٬
و گرنه موج روزگار هر ردپایی را پاک میکند . . .


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


یه شب یه فرشته مهربون از آسمون اومد پایین و گفت: هر چیز از این دنیا بخواهی مال تو.
گفتم: اونی که داره این اس ام اس رو می خونه.
گفت: نگفتم که تمام دنیا!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


تو مثل یک تصادف وحشتناک هستی

...
...
کشته و مرده زیاد داری!



@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


از من پرسید منو بیشتر دوست داری یا زندگیتو؟ گفتم زندگیمو.
قهر کرد و رفت... ولی هیچ وقت نفهمید همه زندگیم بود.


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


برام دعا کن می خوام قلبمو عمل کنم. می خوام دریچه قلبم رو ببندم تا تو نتونی ازش بیای بیرون!


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


کاغذتم!
احساستو روم بنویس! اگر اعصابت خورد شد روم خط خطی کن!
اشکاتو باهام پاک کن! حتی اگه سردت شد بسوزونم تاگرم بشی!
اما فقط دورم ننداز!


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


تمام ظلمت جهان نمی‌تواند روشنایی یک شمع را خاموش کند.



@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


هر گاه احساس کردی که گناه کسی آنقدر بزرگ است که نمی توانی او را ببخشی، بدان که اشکال در کوچکی روح توست نه در بزرگی گناه او.


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


بخشندگی را از گل بیاموز، زیرا حتی کفشی را که آن را لگدمال کرده، خوشبو می کند.

اس ام اس تحویل سال نو،اس ام اس تحویل 1391

سال تحویل شد و من
تمام دلتنگیهایم را
به جای تو
در آغوش می کشم
چقدر جایت میان بازوانم خالیست
نوروز مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با تو از خاطره ها سرشارم.جشن نوروز تو را کم  دارم

سال تحویل دلم می گیرد با تو تا اخر خط بیدارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دی شد و بهمن گذشت فصل بهاران رسید / جلوه گلشن به باغ همچو نگاران رسیـد
بهار ۱۳۹۱ بر شما مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بیامد شاهد شیرین نوروز / بنازم سفره ای هفت سین نوروز
زچشم ابر نیسا نی دراین فصـل / بریزد اشـک مشک آگین نوروز
عیدتان مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جشن فرخنده فرودیـن است / روز بازار گـل و نسرین است
نوروز فرخنده باد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نوروز پاسداشت عشق های کوچکی است که زنده مانده اند
و روز تعظیم در برابر عشق های بزرگی که عظمت را کوچک می دانند.
پس به تو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این کوچکی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نوروز آیین رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی
اندیشه ای پویا و آازادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از نوروز می آموزیم که هیچ وقت کسی را نا امید نکنیم
شاید امید تنها دارایی اش باشد.
نوروزتان مبارک باد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از همین روزنه گشوده به درود / به پرستو، به گل، به سبزه درود
به بهاری که می‌رسد از راه / چند روز دگر به ساز و سرود
بهارتان پیشاپیش مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بهار سخاوتمند است، دامنی از گل به زمین می بخشد.
کمی پای درس بهار بنشینیم. بهار، ره آورد تفاهم زمین و آسمان است.
بهار، محصول  یگانگی است.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای عیدی امسالت
یک سبد ستاره چیده ام
تکه ای ازماه را
و یک شاخه نیلوفر
سال تحویل میشود
و من برایت لبخند می زنم
نوروز مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لحظه های هستی من از تو پر شده ست
در تمام روز
در تمام شب
در تمام هفته
…در تمام ماه
در تمام سالی که گذشت…
نازنین من
.
.
.
نوروز مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب را
در می نوردم
و ز تاریکی گریزی ندارم
می دانم روشنایی در راه است
و فانوس عالم گونت
روشنی مهتاب
به تن دارد
نوروز مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید
واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد
دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید
نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید
تا برایت پیام شادباشی بنویسم
نوروز مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهربان من
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزیجاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و ازادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی ارزومندم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست
پس دوستت دارم بهترینم نوروز مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می اورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند