جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

گلچینی از اس ام اس های عاشقانه

از بس خوابت را دیده ام دیگر نمی گویم "خوابم می‌‌آید" می‌گویم "یـــــــارم می‌‌آید" وعده ی ما همان رویای‌ همیشگی……………………

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کاش دنیا
یکبار هم که شده
بازیش را به ما می باخت
مگر چه لذتی دارد
این بردهای تکراری برایش؟!...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اگر چه عاشقی پر شور بودیم
به خود نزدیک و از هم دور بودیم
شب و روز از جدایی می‌سرودیم
من و تو وصله‌ای ناجور بودیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به همین سادگی از چشم دلم افتادی
آخرین بار چنان برگ گلی در بادی
بیشمارند همه تیشه بدستان در صف
گرچه شیرین منی از دهنم افتادی
باز گویم که چه ساده در دلم جا کردی
نه به این سادگی اما تو ولی افتادی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آب و هوای دلم آنقدر بارانیست
که رخت های دلتنگی ام را
مجالی برای خشک شدن نیست
اینگونه است که دلم برایت همیشه تنگ است ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهم نیست در عشق به وصال برسی مهم اینست که لیاقت تجربه کردن یک عشق پاک رو

داشته باشی..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من و باران، من و دریا، من و تو

من و شب‌بو، من و فردا، من و تو

دوباره عاشقی را می‌سراییم

من و مجنون، من و لیلا، من و تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


به بند دلت میاویز
رخت خاطره ام را
گرد باد های فراموشی حرمت نمی شناسند..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلم غرق تماشا بود، رفتی
میان اشک و آه و دود رفتی
کنار حسرتی دیرینه ماندم
بهار من، گل من، زود رفتی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم باغی پر از ریحان و گل بود
به روی رود عشقت مثل پل بود
نگاهم کردی و ویران شد این دل
مگر چشم تو از قوم مغول بود؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلتنگی عین یه مار اومده رو قلبم نشسته

هر چند لحظه ...

یا چند ساعت گاهی هم چند روز یک بار میآد نیششو فرو میکنه تو قلبم ...

گُر میگیرم ..

بعد آرووم میشم ..

دوباره....................

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آموخته ام
که بدون عشق می توان ایثار کرد

اما...

بدون ایثار هرگز نمی توان عشق ورزید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
سخت ترین دوراهـی:
دو راهی بین فراموش کردن و انتظار است.
گاهی کامل فراموش میکنی
و بعد میبینی که باید منتظر می ماندی.
و گاهی آنقدر منتظر می مانی که
میفهمی زودتر از اینها باید فراموش می کردی.....!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

انگار که شاهرگ احساسم را زده باشی …
بند نمی اید..
دوست داشتنت .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آنقدر در تاریکی چشمان بسته ام مهمان شدی،
که دیده ام تمامی گریه های عالم را آبستن است...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلت را خانه‌ی دریا نکردی
نگاهی بر من شیدا نکردی
درون چشم تو گم بودم، افسوسگذشت عمر و مرا پیدا نکردی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تکلیفم روشن شد
خاموش میشوم
شیرینم ....
فرهاد وار اینبار باید به جای کوه
دل بکنم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اینجا زمین است ، زمین گرد است !
تویی که مرا دور زدی ..... فردا به خودم خواهی رسید !!!!
حال و روزت دیدنیست....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رسم دنیا فراموشی است، اما تو فراموش نکن کسی در لابلای گذر زمان به یاد توست.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


به باغم یاسمن بودی چه می‌شد؟
عروس این چمن بودی چه می‌شد؟
چرا چون باد رفتی از کنارم؟
همیشه مال من بودی چه می‌شد؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر روز

این عشق یکطرفه را طی میکنم

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار

نترس

جریمه اش با من !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هیچوقت عاشق متفاوت ترین ها نشو، چون همین متفاوت ترین آدما به متفاوت ترین شیوه

قلبت را می شکنند..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رها کردی چرا دست دلم را؟
به خاک و خون کشیدی حاصلم را
مرا تو می‌کشی صدبار در روز
ولی من دوست دارم قاتلم را

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

احساسم را به دار اویختم...

منطقم را به گلوله بستم...

لعنت به هر دو...

که عمری بازی ام دادند...

دگر بس است...

می خواهم کمی به چشمانم اعتماد کنم...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آموخته ام هرگاه کسی یادم نکرد؛ من یادش کنم. شاید او تنهاتر از من باشد …

به یادتم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همیشه حرارت لازم نیست...گاهی از سردی یک نگاه... میتوان آتش گرفت .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سراسر خواب من کابوس، کابوس
ندارم در شبم فانوس، فانوس
به دل آمد بگویم من تو را دوست…
ولی لب وا نشد، افسوس، افسوس

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پروردگارا...
آرامش را همچون دانه های برف آرام و بیصدا برسرزمین قلب کسانی که برایم عزیزهستند

ببار...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


حـالا کـه میـخـواهـی بـروی .... لطفــا قـدمـهـایـتـــ را تنـدتـر بـردار .... دلـم را فـرستــاده امـ

دنبـالـِـ نخــود سیـــاه . . . !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از جداییمان برای هر که کسی گفتم
حق را به من داد
اما ...
اینها نمی دانند من حق را نمیخواهم
حق که برای من تو نمی شود.....!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یکنفر در هـمین نزدیکــی ها
چــیزی
به وسعت یک زنــدگی برایت جا گذاشته است
خیالـــت راحت باشد
آرام چشمهایت را ببــند
یکنفر برای همه نگرانـــــی هایت بیــدار است
یکنفر که از همه زیبایی های دنیــا
تـنهـا تـــو را بـــــاور دارد ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گوشه تا گوشه صحرا بخواب و نهراس. گرگ ها خاطرشان هست که آهوی منی..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

درد یعنی:
.
.
.
.
.
.
.
اشک خشکیده...سکوت گوش خراش...افکار درهم...غرق در خلوت تاریک تنهایی...
درد یعنی:
امشب
درد یعنی:
من...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بجز دستت ندارم یار دیگر
بجز آیینه بازی کار دیگر
چو بستی چشم را آیینه بشکست
نگاهم کن فقط یک بار دیگر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چندیست در نبودنت به ساعت شنی می نگرم...
.
.
یک صحرا گذشته است...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


روزی اگرنبودم تنهاآرزوی ساده ام این است
.
.
.
.
.
.
.
زیرلب بگویی یادش بخیر...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مبادا مثل برگی زرد باشیم
رفیق مردم بی درد باشیم
مزن بر عاشقان از پشت خنجر
بیا ای دل همیشه مرد باشیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


لزومــی نداره مــن هــمونی باشــم که تو فــکر مــیکنی
مــن هــمونی ام کــه حتی فــکرشم نــمیتونی بــکنی ...!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو با چشمان باز
در خوابی
من با چشمان بسته
در حال فرار
محال استرسیدنمان
به هم
حتی اگر بهانه عشق باشد...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همیشه می گفتند ترک عادت موجب مرض است اما اینبار موجب مرگ میشود ترک عادت

با تو بودن..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک صندلی خالی کنار رویاهایم از آن توست،بنشینی یا بروی دوستت دارم..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من و یاد تو و یک سینه تنگ

شبی تار و سه‌تاری خسته آهنگ

کمی با چشمهایم مهربان باش

مزن ای دوست بر آیینه‌ات سنگ!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می سپارمت به خدا ....

خدایی که هیچ وقت تو را به من نسپرد !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رفتـن کسـی کـه لایـق نیسـت ... نـعمـت اسـت نـه فـاجـعه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خــودَم قَبـــول دارم کـــهنه شـــده ام
آنـــقدر کــهنه کــه می شــوَد
رویِ گَرد و خـــاک تَنـــَم یــادگــاری نــوشت
...بنویس و برو... !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به سرنوشت بگویید : اسباب بازی هایت بی جان نیستند ! ادمند ،‌میشکنند ،‌ارامتر!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد