جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

اس ام اس سرکاری و خنده دار روز مرد و روز پدر | اس ام اس روز پدر

اس ام اس تبریک روز مرد 

اس ام اس روز پدر اس ام اس روز مرد اس ام اس ولادت حضرت علی پیامک روز پدر مسیج روز پدر پیامک خنده دار روز پدر اس ام اس سرکاری روز پدر جدیدترین اس ام اس های روز پدر

 


اگر بدانی...

چه کسی،کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت
رسانده است؟
"پدرت"را می پرستی!!!
روز پدر مبارک


  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

زندگی پینه دست پدر است...

زندگی مثل زمان در گذر است...

قربون دستای مهربونت برم پدر عزیزم روزت مبارک

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش بدونی برکت دعای تو          تکیه گاه آرزوهای منه

بی تو هر فصل کتاب عمر من       به خزون زندگی رسیدنه

پدر عزیزم روزت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دیدگانت از همیشه شاد تر

 شهر قلبت زنده و آباد تر

  غصه هایت دم به دم ای مهربان

 در گذر گاه زمان بر بادتر

 پدرم روزت مبارک

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


پدر ، نام تو تکیه گاه من است
دوست دارم همه خوبیهای عالم رو به پات بریزم
 روزت مبارک .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

میون ضریح دستات پدرم              تپشای زندگی گل میکنه

عمریه برای خوشبختی ما            سختی راهو تحمل میکنه

روزت مبارک

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون

با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


پدر جان روزت مبارک . فقط میتوانم بگویم دوستت دارم و از دور میبوسمت .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان ، ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان
ای نام زیبایت همیشه اعتبارم، خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

پدر باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، اما امشب همه جملات را فراموش کرده ام، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم .
.
.
.
.
. پدرم روزت مبارک

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پدر عزیزم
از تو آموختم چگونه سبکبال زندگی کنم تا هجرتم نیز سبکبال باشد
این بالهای پرواز قناعت و امید و عشق را تو به من بخشیدی
فدای تو ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مخصوص روز مرد اس ام اس برای روز پدر

بابا . . . جونمی ، عمرمی ، قلبمی . . . دوستت دارم و به شما افتخار میکنم . امید که سایه شما تا ابد بر سر ما باشد .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

می خواهم دستهای پینه بسته ات را بوسه باران کنم

و فریاد بزنم که تمام زیبایی های دنیا را با یک نگاه خسته ات عوض نخواهم کرد پدر...

روزت مبارک

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

پدرم تو معبد نوازشات               سجده های شکرمو جا میارم

غربت نگاه بارون زده امو            به طلوع دستای تو میسپارم

روزت مبارک

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 پدر با تمام قلب و احساسم این روز را به تو ای تکیه گاه زمینی ام تبریک میگویم
روزت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پدرم با صمیم قلب از تو تشکر میکنم ، نه به خاطر اینکه به من محبت کردی و جوانمردیم آموختی ، نه به خاطر اینکه راه و رسم مردانگیم آموختی ، به خاطر اینکه با آن سیلی که به من زدی ، عشق و صفا و آزادگیم آموختی . پدر جان روزت مبارک .

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شاید با  این جمله‌ بتوان با آن از تو قدرشناسی کرد، اما نه، خوبی و صفای وجود تو

در هیچ واژگانی نمی‌گنجد. پدرم روزت مبارک

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پدر ای مظهر رنج و تلاش ای مهربان بی غرور ای تکیه گاه همیشگی روزت مبارک

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای پدر ای بهترین آهنگ زیبای غزل
 ای پدر ای سرزمین پای و عشق زحل
ای پدر ای مهربان سر افراز زندگی
 نام جاوید تو ماند بر زمین و زندگی
روزت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 پدر با تمام قلب و احساسم این روز را به تو ای تکیه گاه زمینی ام تبریک میگویم
روزت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مخصوص روز مرد اس ام اس برای روز پدر

پدر عزیزم اگه من  فرصت انتخاب داشتم

باز تو را به عنوان پدر انتخاب میکردم

برای دردسرهایی که برات درست کردم و تو هیچگاه شکوه نکردی

 واز تو سپاسگزارم   روزت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

  پدر
کاش امتداد لحظه هایم تکرار همیشه با تو بودن بود.
پس همیشه سایه سرم باش،
چرا که وجودپر مهرت شوق زندگی من است .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پدر عزیزم  به دعاهایت همیشه محتاجم و به بخششت نگرانی هایت برای من اینگونه گرد پیری را بر چهره ات نشانده تنها با بوسه ای بر دستانت قدر دانیم را

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روز تولد حضرت علی تنها روز پدر نیست ...

روز بزرگداشت مقام مردانگی و انسانیته ...

و اون گنجی یه که هر کسی نمی تونه دارای اون باشه ...

روز موجودی با محبت به نام پدر ..

پدر عزیزم روزت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی و... بسیار سخت است  پدرم روزت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روز مرد رو به مرد راستینی که مقام زیبای مردانگی رو درک کرده تبریک میگم  پدرم روزت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نمک بر زخم من شیرین تر از خواب سحر گردد ، جگرها خون شود تا یک پسر مثل پدر گردد .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پدر عزیزم
از تو آموختم چگونه سبکبال زندگی کنم تا هجرتم نیز سبکبال باشد
این بالهای پرواز قناعت و امید و عشق را تو به من بخشیدی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


پدر جان ، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است ، بدان که برای من بهترینی . روز پدر مبارک باد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک . از صمیم قلب دوستت دارم . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

پدر جان ، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است ، بدان که برای من بهترینی . روز پدر مبارک باد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست . روزت مبارک باباجون

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

بابا دوست دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم .

روزت مبارک

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست . روزت مبارک باباجون

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

روز مرد رو به مرد راستینی که مقام زیبای مردانگی رو درک کرده تبریک میگم

روزت مبارک

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی و... بسیار سخت است

پدرم روزت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

پدرم : منی که پدر شده ام می دانم چه رنجهایی برای من کشیدی. من می دانم که با چه سختی هایی نیازهای من را بر طرف کردی ، پدرم قسم به تمام روزهای سرد و گرم که برایم زحمت کشیدی دوستت دارم و خیالت برایم تکیه گاه است ... روزت مبارک .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
پدرم

 به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد

سرم به خاک رهت ارجمند خواهد شد

لبی که زمزمه درد می کند شب و روز

به یمن روی تو پر نوشخند خواهد شد

روزت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

بابا جون ، میدونم خیلی عذابت میدم ولی جوونیه و هزار جور شیطنت ، شما به بزرگیه خودت ببخش و بدون که از تموم وجودم دوستت دارم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

سلام بابا جون . امروز که داشتم به تقویم نگاه میکردم متوجه یه چیز عجیب تو اون شدم ، نوشته بود شنبه 5 تیر 1389 ، 13 رجب 1429 ، 26ژوئن 2009 مصادف با تولد امام اول شیعیان ، حضرت علی (ع) و روز پدر . خواستم ازتون بپرسم واقعا حقیقت داره یا نه !!؟؟

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بابایی الهی قربون خودت و جیبت و حساب بانکیت و ماشین خوشگلت برم روزت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بابای خوبم خسته نباشی ، لپ توپلت را بیار ببوسم
  یکی اینور یکی اونور روزت مبارک ...امممممووو .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

روز پدر رو به بابای خوب دست و دلبازم تبریک میگم (هم اکنون نیازمند یاری سبز شما می باشیم)

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

این اس ام اس جهت تبریک گفتن بچه های کوچک به باباشون هست و برای بقیه سنین توصیه نمیشود ، حتی شما دوست عزیز : بابای من بهترین بابای دنیاست ، هی . بابای من روی سر همه باباهاست ، هی

 

پدرم به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد 

 سرم به خاک رهت ارجمند خواهد شد

لبی که زمزمه درد میکند شب و روز

 به یمن روزی تو پر نوشخند خواهد شد

روزت مبارک پدر

 

 

 

 

همسر بی همتای من ، با یک دنیا عشق روز مرد را به تومهربانترین و تنها تکیه گاهم

تبریک میگویم و آزروی بهترین ها را برایت دارم

دوست دار تو . . .

 

 

 

همسر عزیزم بابت تمام خوبی هایت سپاسگذارم و روز مرد را به تو که در خاطرم

بهترین مرد عالمی تبریک میگویم

با عشق همسرت …

 

 

 

 

یارم ای چراغ خونه مرد دریا ، مرد بارون / با تو زندگی یه باغه ، بی تو سرده مثل زندون

هرچی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزو ها / هنوزم اگه نگیری دستامو ، می افتم از پا

تقدیم به مرد زندگیم ، روزت مبارک . . .

 

 

 

همسر خوبم ، روزهای با تو بودن قشنگ ترین روزهای خداست

روز مرد بر بهترین مرد دنیا مبارک

همراه همیشگی تو در زندگی . . .

 

 

 

 

پدر مهربان و خوبم از زحماتی که در این سالها برای من کشیدی

سپاسگذارم ، و از خدا میخواهم سایه مهربانی ات تا ابد بر سرمان بماند

روز پدر مبارک .

.

 

 

 

 

عزیزم از صمیم قلب دوستت دارم و امیدوارم بتوانم جوبگوی محبت های

بی پایان تو باشم ، و سال های سال در کنار هم زندگی زیباتر از قبل داشته باشیم

همراه همیشگی تو . . .

 

 

 

 

ای کاش گذر زمان در دست من بود تا لحظه های شیرین با تو بودن را

اینقدر طولانی میکرم که برای بی تو بودن وقتی نمیماند

روزت مبارک

 

 

 

 

 

توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ

زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم “

به همراه یک آسمان عشق و تمنا

تقدیم به تو همسر عزیزم  ، روزت مبارک

 

 

 

 

 

پدر مهربان و دوست داشتنی ام ، از لطف و مهربانی تو است

که امروز میتوانم با خیالی آسوده و مطمئن و با تمام وجود

روز پدر را به شما تبریک بگویم

امیدوارم بتوانم قدر دان زحمات شما باشم

روزت مبارک پدر

.

 

 

  اس ام اس مخصوص روز پدر/ اس ام اس تبریک روز پدر اس ام اس  تولد حضرت علی اس ام اس مخصوص روز مرد اس ام اس برای روز پدر


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد