جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

اس ام اس جدید سرکاری و خنده دار


این
اس ام اس را دست به دست کنید ! برسد به آقای ایرانسل عزیز!

من تو مسابقه شرکت نمی کنم اهنگ پیشواز هم نمیذارم!

نکن برادر ِ من ! ‌نکن پدر ِ من ! نکن! من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟

بابام گرفته؟ داییم گرفته؟؟؟؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


طرف
موبایلش آنتن نمیداد ، بهش مسیج دادم : نمیتونم بگیرمت …

جواب داد : به درک! مگه کم خواستگار دارم؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مولوی یک داستانی داره که طرف دنبال گنج و روزیه فراوان بدون کاره ,
.
.
.
.
.
داستان رو ولش کن،
خواستم بگم
گشادی
حداقل هفت قرن سابقه داره....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من
بنده‌ی آن دمم که دافی گوید
یک ماچ دگر بگیر و من نتوانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


به سلامتی
اولین زن شوهرداری که عاشقش شدم.

.

.


مادرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دکتر شریعتی‌
.
.
.
.
.
.
ایستگاه بعد قلهک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


به سلامتی اونایی که چه عشقشون پیششون باشه چه نباشه

چشمشون مثه فانوس دریایی نمیچرخه!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تن آدمی شریف است به جان آدمیت
نه ، همین لباس زیباست نشان آدمیت
ویرگول را دریاب

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 فرهنگ لغات غضنفر


کته ماست : آن گربه مال ماست
مشروبات : روبات مشهد رفته
نرگس : موجود مذکری که مرتب حدس می زند
... کدبانو: دختر خانمی مجرب در نقشه کشی با نرم افزار اتوکد
چهار محال بختیاری : ممکن نیست عدد ۴ برای شما شانس بیاورد
کالسکه: هنگامی که یک اصفهانی یک میوه ی کال میخورد
جاسبی : فقط باش
سوغاتی : بسیار عصبانی
عجبشیر : احساس
رضایت از مطبوع بودن شیر
پدافند : پس گفتی دافن؟
مانیکور - پدیکور : دو برادر نابینا به نام مانی و پدرام

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


خرها، زیاد
هم خر نیستند؛

بلکه موجودات وظیفه شناس خجالتی هستند ,

که “نه” گفتن را نیاموخته‌اند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نظرتان در مورد این جمله چیست؟
(مهرم حلال ، جونم آزاد)

الف) زیبا ترین جمله دنیاست
ب) با معنا ترین جمله دنیاست
ج) خوشحال‌کننده‌ترین جمله دنیاست
د) تخیلی‌ترین جمله عصر کنونی است...!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فقط یه بار بهت میگم دوستت دارم
.
.
.
.

چون خوب نیست آدم زیاد دروغ بگه !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آموزش خر کردن زن و شوهر در مواقع مختلف:

برای خانومها:
هیچ وقت با هیچ مردی بحث نکنید ... بلافاصله گریه کنید!

برای آقایون:
هیچ وقت با خانومها بحث نکنید ... بلافاصله ببوسیدشون !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


به سلامتی دو بوسه !
اولی وقتی بچه به دنیا میاد
مادر میبوستش ولی بچه نمیفهمه!
دومی وقتی مادر از دنیا میره و
بچه میبوستش
ولی دیگه مادر نمیفهمه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جهان سوم جایی است که همه در حال خوردن و کشیدن و کردن هستند
.
.
.
.
.
غصه و
آه و دق را عرض کردم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


زن و شوهر مثله کلیه و کبدن،
شوهر
کبده و زن کلیه...

اگه کبد از کار بیفته، کلیه هام از کار میفتن

ولی اگه کلیه از کار بیفته کبد میتونه با اون یکی کلیه کار کنه....!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس یک گل پسر :

عزیزم ، خوبی ؟!

دلم واست تنگ شده

همش دارم به تو فک میکنم گفتم یه اس بهت بدم ببینم در چه حالی!

Send to»»» سپیده ، روشنک ، آناهیتا ، سمانه ، آتنا ، مریم , بتول !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من تو تعجبم که چرا به مادر شنگول و منگول و حبه انگور گیر نمیدن با اینکه شوهر نداشت ولی سه تا بچه داشت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


فرقی نمی کنه که به یه “دو پا” زیادی “جَو” بدین
یا به یه “چهار پا” زیادی “جُو” بدین …
به هر حال از هر
دوشون جفتک می خورین 

میگن هر کی رفیقش خوشگله بهشتیه... کوفتتون بشه که به خاطر من میرید بهشت...!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 آیا میدانید مغز انسان تنها حروف اتبدا و اتنهای کملات را پردازش کرده و کمله را
می خواند. به هیمن دلیل است که با وجود به هم
ریتخگی این نوتشه شما تواسنتید آن را بخوانید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد