جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

عاشقانه

نم نم معرفتت را با دریای محبت دیگران عوض نمیکنم حتی اگر در طوفان غمت بمیرم

 

زمانی شعر میگفتم برای غربت باران ولی حالا خودم تنهاترم تنهاتر از باران

 

بیمارستانم دکتر گفته:اگه نفست نیاد میمیری  اس زدم بگم ًنفسمً نمیای!!!

 

چقدر جالبه!تو لحظه هایی که داغونی فقط یه نفر میتونه آرومت کنه، اونم کسیه که داغونت کرده!

 

 

شغل شریفیست سوختن برای کسی که حتی لحظهای برایت تب نکرده

 

عجب حکایتیست….؟ حواسم را هر جا پرت میکنم، باز هم کنار تو می افتد

 

درشیرینی بوسه غرق بودیم … که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم وفهمیدم که این بوسه جدایی است

 

بودنت یک جور نبودنت یک جور در این دنیای جور وا جور دوست دارم بد جور

 

نمیدانم گنجشک ها که شبیه هم هستند ، چه طور همدیگر و میشناسن و نمیدانم چند نفر شبیه من هستند که تو دیگر مرا نمیشناسی

 

من اسیر واژه محبتم ، خالی از کینه دل و حسادتم عاشق دست های با رفاقتم ، زندگی اینجوری  داده عادتم

 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد