جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

خنده بازار...

به مامانم میگم میز مبل برای گل گذاشتن روش نیست ... واسه اینه که پامو بذارم روش حالشو ببرم ..

میگه اون جارویی هم که تو خونس برای تمیز کردن نیس برای خوردن تو صورتته تا من جیگرم حال بیاد ... شک نکن.

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

الان چند وقته مامان بزرگم سپرده واسش عصا بخرم همش یادم میره!

جلو همه بهم میگه:

من می میرمُ تو عصا نمی خری واسم

ازت راضی نیستم،وصیت میکنم رو سنگ قبرم بنویسن

عمرم در آرزوی عصا بگذشت.....من مُردم و نوه ام آدم نگشت.

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

با دوست دخترم میرفتیم شام پیتزا بخوریم حدود 45 دقیقه طول میکشید پیتزام تموم بشه...

اما تو خونه که با داداشم پیتزا میخورم امکان نداره بیشتر از 3 دقیقه و 21 ثانیه طول بکشه

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤

باید به بعضیا بگی:

این شماره ی پینوکیوست ...

بیا یه زنگ بزن

ببین چطوری آدم شده ،

شاید تو هم آدم بشی !!!

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

رفتم خونه دوستم کمکشون کنم مبلهای جدیدشون رو ببریم بالا یه دفعه مبل ول شد رو پام و اشکم در اومد دوستم با خانمش پرسیدن دردت اومد ؟ گفتم پ ن پ از اینکه میبینم رابطه شما اینقدر خوبه دارم اشک شوق میریزم

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

گشت امنیت اخلاقی بهمون گیر داده, میخواد ماشینو ببره پارکینگ. دوستم با اعتماد به نفس و طلبکارانه رفته جلو به پلیسه میگه

مارو ول کن بریم، میدونی من کی ام؟ نه، میدونی من کی ام؟ پلیسه میگی کی ای؟

رفیقمون میگه: من نوکر پدرتم! مارو ول کن بریم

هیچی دیگه ولمون کرد.

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

فک کنم این سوسکا مشکل مثانه دارن، یه سره تو دستشویین !

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

میخواین بدونین تنهایی یعنی چی؟

تنهایی یعنی بری توالت , کارای لازم رو انجام بدی…

بعد شیر آب را واز کنی و ببینی ای دل غافل!! آب نیست…

اونوقت داد بزنی یکی آب برسونه…

ولی کسی نباشه یه آفتابه آب بده دستت!!!

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

دکمه روشن کنترلو ۲۲ بار میزنی تلویزیون روشن نمیشه !

عصبانی میشی ۲ بار پشت سرهم محکم فشار میدی

روشن میشه دوباره خاموش میشه !

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

تو یه سایت خارجی یه برنامه بود که میگفت کی به ارزوهات میرسی

وفتی دکمه رو فشار دادم نوشت : اون سالی که تیم ملی کشورت

میره به جام جهانی سال براورده شدن ارزوهای توئه !

همونجا بود که دونستم حالا حالاها قرار نیست فرجی بشه پس :-|

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

یعنی اگه ایرانسل و همراه اول

ما رو به تماشای مسابقه فوتبال دعوت نکنند کسی نگاه نمیکنه ؟؟!

نه واقعا برام سواله! :-|

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

دقت کردین ؟

همینکه هندزفری رو میذاری تو گوشت همه ملت سوال کردنشون میگیره:|

برچسب‌ها: مطلب باحال, اس ام اس باحال, مطلب باحال کوتاه, اس ام اس کوتاه باحال خنده دار, مطلب باحال شهریور 91, اس ام اس جدید باحال کوتاه, جک خفن, مطالب خفن, خفنستان, مطلب خعلی باحال, مطلب باحال برای فیس بوک, طنز های فیس بوک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد