جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

مطلب باحال...

یکی ازسخت ترین کارا اینه که به مامان وبابا معنی جمله حسش نیست رو بفهمونی.آخ آدم آتیش میگیره

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

شکسپیر می گه: هر وقت زنت گریه می کنه می خواد خرت کنه و هر وقت می خنده مطمئن باش خرت کرده

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

قبلنا میخواستی دختری رو بترسونی؛میگفتی عکستو میذارم اینترنت؛تا مرز خود کشی پیش میرفت.رگ میزد انواع و اقسام قرص میخورد پرش از برج میلاد...در نهایت ناباوری هم میتونست عزراییلو بپیچونه و زنده بمونه عین فیلم هندی.ولی حالا میگه لطفا عکسی رو تو سایت بذار که خوشگلتره تا شاید فرجی حاصل شد و منم واسم خواستگار اومد.❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

شما در نظر بگیرین توی جیب شلوارتون این چیزا هست :الماس ، چند تراول چک ، فندک ، معمای مثلث برمودا ، نسخه جدید عارمانهای امام ، کمک هزینه سفر به خانه خدا
عکس عمه تون در حال خیانت به شوهر عمه
کلید طلایی یک واحد مسکونی و شارژ ایرانسل
قطعا وقتی دارین شلوارتونو عوض میکنید چیزی که زیر پای پدرتون میفته فندک خواهد بود

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

مامان بزرگ من 60 و خورده ای سال سنشه
بعد اونروز بلند شدنی گفت زانوهام داره درد میکنه به نظرم دارم قد میشکشم
خدایا چرا؟
مگه چه گناهی کردم منو گیر این قوم انداختی؟

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

قابل توجه آقایان :
.
.
.
وقتی یه زن نظر شما رو میپرسه
در واقع نمیخواد نظرتوون رو بدونه
فقط میخواد نظر خودش رو با یه صدای مردوونه هم بشنوه !!!

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

عکس العمل مردم بعد از تاخیر مترو:ژاپن 10ثانیه تاخیر: شکایت از واحد حمل و نقل
ایتالیا 1 دقیقه تاخیر: مسئولین بی کفایت
اوکراین 3 دقیقه تاخیر: تعجب :Oایران بعد 20 دقیقه: ایول یه قطار اومد =))

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

دوستان 200 خورده ای روز مانده به کنکور
ستاد کوفت کردن ایام سال برای جوانان

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

اینکه توقع داشته باشی چون آدمِ خوبی هستی
دنیا باهات خوب رفتار کنه
مثل اینه که از یه گاو توقع داشته باشی کـــه
چون گیاهخواری،بهت حمله نکنه !

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

ﭘﺎﺭﺳﺎﻝﺑﺎ ۷ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺗﻮﻣﻦ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﺴﺘﯽ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺨﺮﯼ
، ﺍﻣﺴﺎﻝ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﯽ ﻟﭙﺘﺎﭖ ﺑﺨﺮﯼ ،
ﻓﺮﺩﺍ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﯽ ﮔﻮﺷﯽ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺑﺨﺮﯼ ،
.
.
ﺳﺎﻝ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﯽ ﺻﺪﻗﻪ ﺑﺪﯼ

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

رفتم خواستگاری واسه دختره دو ساعت از تفاهم وتساوی حقوق همسر حرف زدم بعدش میگم خوب نظر شما چیه؟یه کاره برگشته میگه:طوری که من برداشت کردم یعنی هرچی من بگم شما باید بگی چشم!!!!!!!!دهه هفتادو لیسانس و دیگر هیچ....تعجب منو نشون بدین لطفا)))))))))

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

شما هم وقتی دبستان میرفتین به این موضوع اعتقاد داشتین که هرکی سرو ته مدادش رو بتراشه رفوزه میشه یا فقط ما تا این حد انسانهای معتقدی بودیم؟؟؟

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

10روزه آلبوم محسن یگانه اومده ، اونوقت دختره برداشته یکی از تراک هاشو شر کرده و زیرش نوشته: من بهترین خاطره های زندگیمو با این آهنگ دارم !!!!!من :|خاطره ها :Oزندگی :(ببین فشارها با مردم چه کرده

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

وقتی تو رفتی
وقتی تنهام گذاشتی و رفتی :((
.
.
.
خیلی حال داد
همیشه شارژ دارم الان...........!!!!!!!!!!!

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

برادرزاده‌ام رفته مهد کودک یه دختر سفید با موهای خیلی روشن دیده به مامانش گفته : مامان این دختره چرا انقدر کمرنگه؟ :|

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤

انقدر تلویزیون سریال کره ای نشون داده که دیگه ادم یادش میره ایرانیه..یه لحظه از گل خوردن کره ناراحت شدم..طفلک دونگ یی الان ناراحته..خدا صبرش بده

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

دختره لپ تاپشو اورده واسش ویندوز عوض کنم.گفت : ببخشید ویندوزش خراب شده میتونید درستش کنید ؟
گفتم : ویندوز seven بوده ؟
خیلی چدی گفت : نه ویندوز هفت !!من :-|بیل گیتس :-|تازه بعد نصب اومده میگه : اگه میشه ارائه 2010 هم روش نصب کنید !!منظورش power point بود !!خدااااااااااااااااا.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد