جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

اس ام اس سرکاری


(اس ام اس مخصوص نیمه شب)پا شو سرت از رو متکا افتاده پایین


به حرمت گوسفندی که جان حضرت اسمعیل رو نجات داد 7 بار بگو بعععع بعععع
و این
SMS رو برای 7 تا گوسفند دیگه بفرست


سلام ، میخوام بگم فردا ساعت 10 صبح خوشگل ها را میگیرن ، گفتم اس ام اس بدم یه وقت نری بیرونا ، نه نمیگیرنت ، ضایع میشی..........!!!


میدونم که بیداری ، ستاره ها رو میشماری ، ولی یکیش کمه ، چون داره بهت اس ام اس میده ، منم خوابم نمیبره ، دارم گوسفندا رو میشمارم ، یکیش کمه ، چون داره اس ام اس میخونه


 


حقیقت زندگی : 1- تو نمیتونی همه دندانهایت را با زبانت لمس کنی 2- همه احمق ها بعد از خوندن حقیقت اول اونو امتحان می کنن 3- حقیقت اول دروغه 4- الان تو لبخند زدی چون یک احمقی 5- به زودی این اس ام اس را واسه یک احمق دیگه می فرستی. تو که هنوز نیشت بازه


مهم نیست که با چه تیپ و لباس و ماشینی می آیی ، فقط بیا....... بیا و آشغال ها را از جلوی در ببر که خیلی بو میده.


میلاد با سعادت عیسی مسیح و کریسمس به شما و خانواده ی محترمتان هیچ ربطی نداره


Hoora ra ra rara hoori roora hoora ra hoo rara rara ra ri hoo hoho hoori hooa hoora ra ra rara hoori roora hoora ra ho
چیه تعجب کردی ؟ شعر یانگوم هستش.


+ - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - بشین جمع و منها کن ببین این چندمین باره که این موقع شب با اسی ام اس هام از خواب مپری!!!!!!!!!!!


اگه یه شب با هم رفتیم بیرون ، سردم شد ، .... یه لب .... یه لب .....یه لب ....یه لبو واسم می خری!!


اگه گفتی اون چیه که اولش منم بعدش تویی ،آخرشم یه زبونه...؟؟؟ یکم فکر کن... یکم دیگه.............. "گل گاو زبون"


تو را به اندازه موهای سرم دوست دارم (از طرف حسن کچل)

برای دیدن تو ثانیه ها را میشمارم .........................قربانت عزرائیل


تایتانیک با تمام مسافراش فدای تو .................نشدن که ................به کوه یخ خوردن


سلام من دارم هفته ی دیگه نامزد میکنم ، یه مهمونی کوچیکه ، اگه بیای خوشحال میشم . لطفا گل یا کادو نیار فقط یکی را بیار تا من باهاش نامزد کنم !!


آرزوی حیوانات مختلف:
آرزوی جوجه تیغی (بغلش کنی )
آرزوی پاندا ( عکس رنگی بگیره )
آرزوی گوسفند ( صندلی جلوی وانت بشینه )
آرزوی خر ( نمیگم داغ دلت تازه نشه )


ببخشید مزاحم میشم ، از جلوی گل فروشی رد میشدم دیدم قشنگ ترین گلش نیست.!نگران شدم،گفتم اس ام اس بزنم بگم:گوسفند چرا خوردیش!!!!  

نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر...
و می دانی که کویر بدون باران زنده است...
پس برو بمیر! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد