جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

اس ام اس غمگین و سوزدادر دی 91

 

اگر مرا قبول نداری بالشم را گواه بگیر ...
او حتما شهادت خواهد داد که جز تو برای کسی نگریستم !

.

مسیج غمگین دی 91

.

مگر که تو آغوش بگشایی وگرنه این جهان تنگ تر از آن است که تمام حجم اندوهم را در خود جای دهد ...

.

.

دستانم را به باد خواهم داد تا هر کجا که هستی در آغوش من باشی ...
تا هر روز قناری ها از عطر تو سرود عشق بخوانند ...

.

.

هیچ وقت هیچ انسانی را تا مقام خدایی ارتقاء ندهید !
لعنتی می رود از آن بالا عذابی نازل میکند بدتر از عذاب الهی !

.

پیامک فاز دپرس جدید دی 91

.

و من شده ام این روزها به تسبیح آمدنش ...
لحظه به لحظه استخاره اش میکنم ...
می آید
نمی آید
می آید
نمی آید !
آه که باز هم نیامدی !

.

.

هر وقت یاد این جمله می افتم خنده ام میگیره ، خنده ای تلخ ...
همیشه میگفت : یه تار موتو با دنیا عوض نمیکنم ...
.
.
منو با بوسه دعوت کن
به آغوشی که رویامه
که وقتی با منی تنها
همین جای جهان جامه ...
.

اس ام اس اندوه و غم دی 91

.
آسمان گفت که امشب شب توست
سرخی صورت گل از تب توست
آنچه تا عشق مرا بالا برد
بوسه گاهیست که نامش لب توست
.
.
برای کسی مردم که برایم
نه … تب کرد
نه … سرفه
نه حتی عطسه !
.
.
دیوار که باشی عاشق کسی می شوی که یادش نیست
کی ، کجا ؟؟؟ به تو تکیه داده است !
.

نوشته های سوزناک توپ دی 91

.
هر جای احساسم را لمس کنی درد دارد !
جای ردپایت کبود است
جای نگاهت تاول زده
این اثار شکنجه ات است ...
باشد ... اعتراف میکنم گفته بودم عشقم :
با من ساده باش نه اینکه ساده از عشقم بگذر !
میدانم حکم تبعید است ؛ تبعید از "رویا هایم"
.
.
به گمانم همان وقتی که سرم به عشق گرم بود ، زندگی را دستکاری کردند وگرنه نه وقت رفتنِ تو بود نه پایان من ...
.
.
تو آنی نبودی که فکرش را می کردم اما باعث شدی آنی شوم که فکرش را هم نمی کردی عزیزم !!!
.

متن های دپرس و خسته گلچین دی 91

.
روزگار بی حوصلگی هاست …
بگویی مراقبم باش میگذارندت زمین و می روند !
.
.
گاهی باید نباشی ... تا بفهمی نبودنت واسه کی مهمه ...
اونوقته که میفهمی باید همیشه نبـــــــــاشی !!!
 .
.
بند دلم را به بند کفش هایت گره زده بودم که هرجا رفتی دلم را با خود ببری ...
غافل از اینکه تو پای برهنه می روی و بی خبر …
.

جمله های فاز غم جدید و ناب 91

.
ﺯﻥ ﻛﻪ ﺳﻴﮕﺎﺭ ﻣﻴﻜﺸﺪ ﻳﻌﻨﻲ ﻳﻚ ﺗﻨﺎﻗﺾ ﭘﺮ ﻣﻌﻨﻲ :
ﻳﻌﻨﻲ ﺭﻭﺣﻲ ﻇﺮﻳﻒ ﺑﺎ ﺯﺧﻤﻲ ﻣﺮﺩﺍﻧﻪ !
.
.
چند وقته دارم آهنگهای مختلف رو امتحان میکنم ولی هنوز هیچ آهنگی مثل"لالایی" تو آرامم نمی کند مـــــــــادرم ...
.
.
با عشق باریدم اما چه حیف که با چتر آمدی !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد