جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

اس ام اس وفاداری جدید 91

 

کشم جفای تو تا عمر باشدم

هر چند وفا نمیکند این عمرها وفای تو را

.

پیامک با موضوع وفاداری و بی وفایی 91

.

آخرین دیدار ما چون خنجری ، بر وجودم خودنمایی میکند
رفتنت ای بی وفای دل سیاه ، این دلم را غرق آتش میکند

.

.

دلبرا در مذهب ما بی وفایی کار نیست
شمع اگر عاشق نباشد تا سحر بیدار نیست

.

.

در این شب ها چه خاموشم ، بیاد تو هم آغوشم
به من گفتی وفا دارم ، چه شد کردی فراموشم ؟؟؟

.

مسیج زیبای عاشقانه عشق بی وفای من

.

تک کل واشده ای گفت صبا را عشق است
بلبل آمد به میان گفت : صدا را عشق است
گل و بلبل بنشسته به کنار
سنبل آمد بی میان گفت وفا را عشق است

.

.

خیلی قشنگه وقتی میدونی تمام جاهای خالی فقط با اون پر میشه ...
به این میگن وفاداری !!!

.

.

مهر تو در ساحل روحم وزید
چشم تو در گنجه عشقم خزید
با تو وفا کردم و لبخند تو
مار شد و کفتر جانم گزید

.

دلنوشته و شعر عاشقانه درباره وفا

.

نازنین وقتی که بودی شبا هم تو رو میدیدم
دیگه از روزی که رفتی حتی خوابتم ندیدم
تو که بی وفا نبودی ٬ لااقل بیا تو خوابم
مگه تو خبر نداری شب و روز برات بیتابم ؟

.

.

گریه کردم اشک بر داغ دلم مرحم نشد
ناله کردم ذره ای از دردهایم کم نشد
در گلستان بوی گل بسیار بوییدم ولی
از هزاران گل ، گلی همچون وفا پیدا نشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد