جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

متن های زیبای عاشقانه 93

دوسـتت دارم

غــــــــزل هایم تمامـش مـــــــال تو

شعرهــایم،هر چــه دارم ،عیــــــــــــدی امسال تو

زندگـی را با تــو فهمیدم،تو یعنی هــــر چه هست

خنده هایت شور عشـق و سینـه مالـامــــــــــال تو

.

 

 .

ترســـم که تــو هم یـــــــار وفـادار نباشی

عاشـق کش و معشـوق نگـه دار نباشی

من از غــــــــــم تو هــر روز دوصـدبار بمیرم

تو از دل من هیــــچ خبردار نباشی

.

.

لبت نه گوید و پیــــــداست می گویــد دلت آری

که اینسان دشمنی ، یعنـــــــی که خیلی دوستم داری

.

.

اگر دریای دل آبـــــــــی ست

تویی فانــــوس زیبایش

اگر آیینه یـــــک دنیاست

تویی معنـــــــــــــــای دنیایش

.

زندگـــی بی تو، شـــوری ندارد

بی تو جانــم ســــــــروری ندارد

چشم من بـــــی تو نوری ندارد

ای جمال تـــــــــــو نور و ضیایم

.

.

تو یعنی یک شقـــــــــایق را

به یک پروانه بخشـــیدن

تو یعنــی از ســـــحر تا شب

به زیبایی درخشـــیدن

.

.

تویعنـــــــی یک کبوتر را

زتنهایـــــی رها کردن

خدای آســــــــــــمان ها را

به آرامــــــــــــی صدا کردن

.

.

گریه کردم اشــــــــک بر داغ دلم مرهم نشد

ناله کردم ذره ای از دردهایــــــــم کم نشد

در گلستان بوی گل بسیــــــار بوییدم ولی

از هزاران گل گلی همـــــــــــچون شما پیدا نشد

.

.

تو یعنـی چتری از احســـــــاس

برای قلب بــارانی

تویعنی در زمستـــان ها

به فکر پــونه افتادن

.

.

اگر یــک آسمـــــــــان دل را

به قصد عشـق بردارم

میان عشــــــــق وزیبایی

ترا من دوســـــــت میدارم

.

.

بی خیال ، با تنهــــــــایی بیشتر رفیقم تا با تو

ای نارفیق هیچ خاطــــــــــــــره ی خوشی ندارم از تو

.

.

لمس تن تو شــهوت است و گنــــــــــاه

حتی اگر خــــــــدا عقدمان را ببندد

داغی لبت جهنم من است

حتی اگر فرشتگان ســـــــرود نیکبختی بخوانند

.

.

باید که ز داغــــم خــبری داشته باشد

هر مرد که با خود جـــــگری داشته باشد

حالم چو دلیری ست که از بخت بد خویش

در لشکر دشمن پسری داشته باشد !

حالم چو درختی اســـــت که یک شاخه نااهل

بازیچه دســــت تبری داشته باشد

سخـــت است پیامــبر شده باشی و ببینی

فرزند تو دین دیگری داشته باشد !

آویخته از گردن من شاه کلیدی

این کاخ کهـــن بی آنکه دری داشته باشد

سردرگمی ام داد گره در گره اندوه

خوشبخت کلافی که ســــــری داشته باشد !

.

.

تازه از عطـــــــــــر نفــس های تو فهمیدم چرا

کارشان رو به کسادی میرود عطارها

جای رسم دایــــــره گاهی مربع می کشند

عقل را پر داده عشقت از ســر پرگارها

.

.

نفس کشیــــــدن سخته

تو رو نـدیـدن سخته

تو پیچ و تاب عاشــــقی

به تو رسیدن ســــــــــــــخته

.

.

عشــــــق یعنی خاطرات بی غبـــار

دفتری از شعر و از عطر بهار

عشـــــــق یعنی یک تمنا یک نیـــاز

زمزمه از عاشـــــــقی با سوز و ساز

عشق یعنی چشم خیـــس مست او

زیر باران دســـت تو در دست او

منبع فتوکده

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد