جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جملات عاشقانه اردیبهشت 93

جملات عاشقانه اردیبهشت 93

از عاشقی پرسیدند: چرا کور شدی؟

گفت: چشمانم را دوست داشت، فدایش کردم!

پیامک عاشقانه

یا باش یا برو….

نمیخواهم از دور مراقبم باشی…

از دور دوستم بداری…

باشی اما من در لحظاتم حست نکنم

یا باش یا برو…

  

جملات عاشقانه

هر روز که بیدار می شوم وحشت زده قاب خاطرات ذهنم را مرور میکنم …

هیچ بعید نیست تو از آنجا هم رفته باشی !

پیامک عاشقانه

روی برگ های خاطرات نوشتم دلتنگم …

پائیز شد و خاطرات رنگشون زرد شد و از شاخه های دلتنگی روی سنگفرش آرزوها ریختن تا زیر پای غرور و بی محبتی له بشن …

اس ام اس عاشقانه

بوی ربنای تو و ماه دلتنگی های من

افطار می کنم خاطرات نبودنت را

اس ام اس عاشقانه

هر کسی برای خودش خیابانی دارد ، کوچه ای ، کافی شاپی و شاید عطری که بعد از سالها خاطراتش گلویش را چنگ میزند …

اس ام اس عاشقانه

میخواهم یادت را طلاق دهم ولی چکار کنم که از عهده مهریه سنگین خاطراتت بر نمی آیم !

اس ام اس عاشقانه

به خاطر بسپار:

در تقویم رفاقت روزی به نام “تعطیلی”وجود نداد

هر جا که هستی برایت دنیایی به زیبایی هر انچه

زیبایش میدانی ارزومندم…

اس ام اس عاشقانه

http://khorshidiha.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد