جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

اس ام اس لیله الرغایب-سری سوم


دعا میکنم خداوند هرگز چشم از تو بر ندارد

التماس دعا


قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

شاید حاجت من در بند کلامی از جانب تو به خدا باشد

در لیلة الرغائب (شب آرزوها) در خلوتت با خدا دعایم کن


قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

مرا بسپار در یادت بوقت بارش رحمت

در این شبهای نورانی نگاهت گر به آن بالاست

و گر وقت دعا قلبت مثال بید لرزید

دعایم کن که محتاج دعایم


  

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

شب آرزوها شبی که آسمانش پر از برق ستارگان است

و در آن شب هر دعایی ستاره ای خواهد شد و در پهنه آسمان

خواهد نشست بیا ستاره های هم را نظاره کنیم و بر هر کدام

آمین بگوییم


قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

امشب شب آرزوهاست , من به صد خواهش و منت

زخدا خواسته ام که در این ساعت خیر مرغ آمین به سراغت آید

و دعایی که تو بر لب داری به اجابت ببرد


قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

این شب جمعه لیلة الرغائب (شب آرزوها)ست

چشماتو ببند و آروم بگو خدایا من عاشق توام

و هر لحظه نیازمند نگاهت

تو هم مثل من این شب را به دوستات یادآوری کن

به این امید که از باغ دعاشون یه گل هدیه بگیری




قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

به خدا گفتم اگه سرنوشتم را تو نوشتی چرا آرزو کنم؟

خدا با لبخندی گفت شاید نوشته باشم هر چه آرزو کند!


قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

خالق من "بهشتی" دارد

نزدیک , زیبا و بزرگ

و "دوزخی"دارد به گمانم کوچک و بعید

و در پی بهانه ای است که ببخشد ما را ...

شاید امشب آن شب بی دلیل باشد

امشب از دعا محرومم نکنید


قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

در این شب آرزوها برای این بنده گنهکار و دوست

سراپا تقصیر دعا کنید که بسیار گرفتارم و محتاج

از دوستان دلسوز و مهربانم التماس دعا دارم


قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

نمیدانم خوشبختی برای تو در چه معنا میشود

فقط میدانم خوشبختی وسیعتر از آن است که در

ذهنت بگنجد و زیباترین لحظه ایست که میتوانی در

زندگی درک کنی و من امشب برای تو خوشبختی را آرزومندم


قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

خدایا آنکس که امشب صادقانه یادم میکند

هر لحظه عاشقانه یادش کن


قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد