جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

خانم های عزیز:من آخرم نفهمیدم مردا همه مثه همن یا یکی از یکی بدترن!?!

 7.gif

   

من دارم میرم توو صف سبدکالا.......اگر برنگشتم به بچه هام بگین باباتون یه مرد بود!

 

 7.gif

دخترم دخترای قدیم دخترای امروزی اصن مث مامانشون آشپزی نمیکنن فقط مث باباشون قلیون میکشن

 7.gif

     

 

به این دخترایی هم که میگن پسرا همشون مثه همن باید گفت:.........مجبور نبودی همشونو امتحان کنی..........والا....

 

 7.gif

 

دوستم پشت چراغ قرمز به ماشین بغلی گفت خانوم میشه شمارتونو داشته باشم ؟؟دختره شصتشو بلند کرد ، بعد رفیقم میبه نظرت بهم بیلاخ داد؟؟؟گفتم نه لامصـــب پیشنهادت خیلی قشنگ بود لایکت کرد... :((

 7.gif

 

 

نمُردیم و بلاخره دیدیم دو نفر بخاطر اینکه من مال اونا باشم، دارن دعوا میکنن....راننده تاکسی بودن البته... :(((((

 

 7.gif

 

امکان نداره سر جسله امتحان این جمله را تا حالا نشنیده باشی.........همگی سراتون روی برگه ی خودتون باشه!هرکی سرشون برگرده برگشو میگیرم!با کسی هم شوخی ندارم!"به سلامتی همه مراقب های عزیز که می خام سر به تنشون نباشه!"

 

 7.gif

 

از جمله سرگرمیای مامانم اینه که تو خونه بگرده و از این و اون بپرسه اگه اینو نمیخوای بندازم دور.... همین روزاس که بزارتم دم در :دی . اصن یه وضی

 7.gif

 

 

ملت چه بیکارن !

یکی مزاحم میشد هی اس هی زنگ…جواب نمیدادم که بیخیال شه…

دیگه تماس نگرفت

بعد چند روز اس داده :

ببخشید من چند روز مزاحمتون نشدم کار داشتم دستم بند بود ، شرمنده،چه خبر؟

 7.gif

 

امروز رفتم اینستاگرام مامانم اومده میگه توی این ایثارگران چیکار میکنی شب و روز
من :|
مامان :|
ایثارگرانِ اینستاگرام :|

 7.gif

 

بابام طوری فرم ثبت نام یارانه رو پر کرده که امروز از کمیته امداد واسمون کمکهای مردمی اومده بود :|

 

 7.gif

 

این پسرا خیلی جالبن موقع دعوا میشن بچه پایین شهرن موقع مخ زنی همشون بچه بالا شهرن

 7.gif

 

یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده ،

منفی جمله ی “من دارم میرم” چی میشه ؟

من دارم نمیرم !

من ندارم میرم !

نه من دارم میرم !

تو داری میری :|

 7.gif

 

ﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﺱ ﮔﻔﺖ :

ﻣﻦ ﺩﺳﺘﻢ ﺑﻨﺪﻩ ، ﯾﻪ ۵ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭ :|

 

 7.gif

 

مسیج دختر : سلام عزیزم

پسر : سلام عشقم ...(sending failed)

دختر : عزیییزم ؟!

پسر : بله بله ! من اینجام ، اس قبلیم نرسید؟ (sending failed)

دختر : عزیزم؟میخوای منو بپیچونی ؟؟ (

پسر : نه عسلم! من که دارم جوابتو میدم! (sending failed)

دختر : باشه ، این رابطه تمومه! دیگه زنگ نزن!

پسر : لعنتی ! برو به جهنم! (message send!!!)

منبع http://www.sms-joke20.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد