جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

پیامک های داغ و جدید عاشقانه

پیامک های داغ و جدید عاشقانه اسفند ماه ۱۳۹۰  


آسمانم انتهایش قلب توست / مهربان این آسمان از آن توست / آسمانم هدیه ای از سوی من / تا بدانی قلب من هم یاد توست .
   

*********** Smsbarani.blogsky.com/*************  

 
(فرستنده : دلتنگ)
دعایت میکنم هر شب به عطر میخک و مریم / الهی در دلت هرگز نباشه غصه و ماتم .
 
 
*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

                                                                                            


تو آن ستاره ی منی که گر شبی ز کلبه ام گذر کنی از شوق روی ماه تو صدای خنده ی دلم به عالمی سفر کند .
  

 *********** Smsbarani.blogsky.com/************* 



"دوستت دارم" را برای هر دویمان فرستادی ، هم من ، هم او ، خیانت میکردی یا عدالت ؟
 

*********** Smsbarani.blogsky.com/*************  

 
پروردگارا ، آرامش را همچون دانه های برف ، آرام و بیصدا ، به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند ، بباران .
 

*********** Smsbarani.blogsky.com/*************  

 
باز آمدنم به خدمتت دیر نشد / اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد / یک موی تو را به عالمی نفروشم / تو جان منی ، کسی ز جان سیر نشد .
  

 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●


 

 
(فرستنده : نادیا از تهران)
خرابتم ، نذار هرکی از کنار ما رد میشه ، بگه این خراب شده مال کیه !
 

*********** Smsbarani.blogsky.com/*************  

 

دوستت دارم ، رازیست که در میان حنجره ام دق میکند ، وقتی که نیستی .
 

*********** Smsbarani.blogsky.com/*************  

 

قلابت را بدون طعمه بینداز ، اینجا پر از ماهی هاییست که از زندگی سیرند .
  

 *********** Smsbarani.blogsky.com/************* 



گرچه جدا از تو ولی همیشه با تو زیستم / من و تو نکن ، که من کسی به جز تو نیستم . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد