جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

اس ام اس خنده دار جدید

( کالسکه )

واژه ای است که یک اصفهانی ،

هنگام تست یک میوه کال بکار میبرد !

.

.
  
.


زنها مثل کامپیوتر هستند یک بار خودش را میگیری

 

 

و یک عمر لوازم جانبی آنرا !

 

از قلبم پرسیدم فرق عشق و دوستی چیه؟

قلبم جواب داد: کار من تامین خون بدنه

سوالای چرت و پرت از من نپرس !

 

 

 


سوال گزینه ای :
 
اگر مادر زن و یا زن شما در حال غرق شدن باشند
 
و شما فقط یک حق انتخاب داشته باشید میروید
 
سینما  ؟ یا رستوران !؟
 
.
 
.
 
.
 
از سخنان قصار حیف نون :
 
هر چی کمتر بهش بیشتر فکر کنی ، بیشتر دردش کمتر میشه!

به یارو میگن طاقت شنیدن خبر بد داری ؟

میگه آره ، گفتن بابات مرد !

گفت: خاک تو سرت فکر کردم یارانه ها رو قطع کردن !

.

.

.

زندگی چیست !؟

فاصله ی بین مای بیبی تا ایزی لایف !

 

رسد آدمی به جایی که به جز غذا نبیند

رمضان شناختم من به خدا قسم غذا را !

 

 

چهار جمله که حوا نمی تونسته به ادم بگه:

1- آدمت می کنم 

2- از شوهر مردم یاد بگیر 

3-من قبل از تو 100 تا خواستگار داشتم

4- میرم خونه مامانم

 

 

قلمراد می خواسته از همسایه شون نردبون قرض بگیره

با خودش فکر می کنه ، میگه : الان اگه برم بگم نردبونتون رو بدین

شاید همسایه بگه نردبون ما کوتاهه ، یا بگه نردبون ما شکسته ،

یا بگه نردبون رو به یکی دیگه قرض دادیم.

خلاصه می ره دم خونه همسایه در می زنه

همسایه میاد دم در میگه : بله بفرمایید…

قلمراد میگه : برو بابا شما هم با این نردبونتون !!!

 

 

 



نظرات 2 + ارسال نظر
sahar سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:39 ب.ظ

اشنا پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ

خیلی بی مزه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد