جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

اس ام اس تبریک تولد-سری دوم

اس ام اس تبریک تولد-سری دوم امروز که تولد توست ، برای تو ، برای چشمهای تو ، هدیه ام ناقابل است …
خاطراتی از فرداهامان ، برای بودنت ، همراه ترانه های خیس و باران خورده چشمهایم و من در هر تولد تو باز زنده می شوم !
تولدت مبارک .
.
تو هیچ چیز کم نداری برای همه چیز من بودن … تولدت مبارک !


.
.
دیشب برای روز تولدت
یک سبد ستاره چیده ام
تکه ای ازماه را
و یک شاخه نیلوفر
تو متولد می شوی و من عاشق تر میشوم …
تولدت مبارک !
.
.
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش
و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن
و چه اندازه شیرین است امروز ، روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی …
میلادت مبارک

  .
.

.
.
واسه تولد تو باید دنیا رو آورد ، ستاره رو سرت ریخت ، تو رو تا آسمون برد !
.
.
امید سالهای از دست رفته ام ، امید روزهای بی کسی ام ، تولدت هر سال بی تو آغازی است برای عاشق تر ماندنم ؛ بی تو اما در دلم با تو بودن را جشن میگیرم و ساده میگویم حس بودن دوباره ات مبارک !

.
.
سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برفها همچون سفیدی دلت بر آسمان قلبمان جشن میگیریم و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریک میگوییم !

.
.
از همان روزی که پای تو به این دنیا رسید
غصه هایم یک به یک از قلب و جانم پر کشید
روز میلاد تو دنیا یک صدا خندیده بود
آسمان در مقدمت باران گل باریده بود
تولدت مبارک

.
.
تو وجودت واسمون یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک

.
.
زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست …
سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک یگویم !
.
.
تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست ؛ به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم …
ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم !
تولدت آذین زندگی ام باد …
.
.
در ستاره باران میلادت میان احساس من تا حضور تو حبابی است از جنس هیچ …
از دستان من تا لمس نگاه تو آسمانی است به بلندای عشق …
جشن میلادت را به پرواز میروم در این خانگی ترین آسمان بی انتها ، آسمانی که نه برای تو که تنها برای ما آبیست … تولدت مبارک !

.
.
امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا میخواست مرا با هدیه ای شاد کند !
آری درست است این هدیه قبل از وجود خودم از آسمان آمده ولی مهم این است که از آن دل من بوده … تولدت مبارک !

.
.
آرزو میکردم که در جشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم و در کلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت …
سالروز طلوع زندگیت مبارک !

.
.
مهربانم !
یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد
بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد
و خداوند شب و روز و تمام لحظات
با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد
تولدت مبارک !

.
.
جای هیچکس را هیچکس نمی تواند پُر کند … تولدت مبارک !
فرستنده : فرزانه
.
.
سالروز زمینی شدنت مبارک …
راستی از ونوس و مریخ چه خبر ؟

.
.
در شب های خوشبختی تو ، سهم من تنهایی است و در دل من اما فقط آرزوی توست … تولدت مبارک !
.
.
همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم ؛ چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است ؟
چند وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند ؟ فرشته ای در قالب یک انسان !!!
فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک …
.
.
میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست …
میلادتو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر میگویم !

.
.
روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی می شوی که با  تو دنیا برایش زیباتر است !
بهانه ی آرامشم تولدت مبارک …

.منبع parsnaz.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد