جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

اس ام اس نیمه شب

اومدم ازت معذرت خواهی کنم . میدونم خیلی تعجب کردی که واسه چی ؟ بعد وقتی میگم نمیفهمی ناراحت میشی . آخه الان مگه ساعت ۳ نصفه شب نیست . خب واسه اینکه نصفه شب بیدارت کردم اومدم ازت عذرخواهی کنم . میشه منو ببخشی !

 

*********** Smsbarani.blogsky************* 

   

می خواستم یه چیز مهم رو بگم پاهات از زیر لحاف اومده بیرون . یه وقت سرما نخوری!

 

*********** Smsbarani.blogsky************* 

 

شرکت ال جی شما را به ادامه خواب دعوت می کند…!!

 

*********** Smsbarani.blogsky************* 

 

ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم کار خوبی کردم؟

  

*********** Smsbarani.blogsky************* 

ببین عزیز دلم پاشو……….. اگه پا نشی قهر میکنما………… خب دلم برات تنگ شده………… جون من پاشو………… پاشدی…………. افرین عزیزم………… حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!

 

*********** Smsbarani.blogsky************* 

 

یه سوال: اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی؟

 

*********** Smsbarani.blogsky************* 

 

سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره ۴ ساعت دیگه باید بیدار شی!

 

 

با سلام اینجا تهران است. ساعت ۳ بامداد … صدای مردم آزار

 

*********** Smsbarani.blogsky************* 

 

می دونم خوابی عزیزم. ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره، مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی!

 

*********** Smsbarani.blogsky************* 

 

بچه ها می گن تو اهل سینمایی … ما سر یه چیز دعوامون شده … مگه راکی همون رمبو نیست ؟!؟ البته اگه خوابی لازم نیست الان اس ام اس کنی، فردا صبح هم بگی مشکلی نیست. ولی ما رو بی خبر نذار

  

*********** Smsbarani.blogsky************* 


باز هم ضایع شدم! گوشیت سایلنت بود!

 

 

*********** Smsbarani.blogsky************* 

میخواستم ببینم شب‌ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟

 

*********** Smsbarani.blogsky************* 

 

پاشو سرت از رو متکا افتاده پایین

 

*********** Smsbarani.blogsky************* 

 

هر وقت به هوش اومدی به من زنگ بزن!

 

*********** Smsbarani.blogsky************* 

 

خوش حالم که خوابی عزیزم .

 

*********** Smsbarani.blogsky************* 

 

امشب قراره ساعت سه نیمه شب عقب مونده ها رو شفا بدن… خواب نمونی

 

*********** Smsbarani.blogsky************* 

 

خوابی؟ می خواستم sms بدم. باشه بعد مزاحم میشم

 

*********** Smsbarani.blogsky*************

 

سلام. ببخشید بد موقع مزاحم شدم… راستش را بخواهید یه سوالی داشتم خیلی وقت بود ذهنم را مشغول کرده بود، می خواستم بپرسم… می خواستم… اصلا ولش کن. بزار برای بعد، خوب؟ 

 

 

برچسب ها : اس ام اس, اس ام اس خنده دار برای نیمه شب, اس ام اس سرکاری, اس ام اس سرکاری برای نیمه شب, اس ام اس سرکاری مخصوص نیمه شب, اس ام اس نیمه شب, مسیج سرکاری مخصوص نیمه شب, مسیج سرکاری نیمه شب, پیامک سرکاری 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد