جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

قاصدک

قاصدک ! هان ، چه خبر آوردی ؟

از کجا وز که خبر آوردی ؟

 خوش خبر باشی ، اما ،‌اما

گرد بام و در من 

 بی ثمر می گردی

انتظار خبری نیست مرا 

 نه ز یاری نه ز دیار و دیاری باری

برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس 

 برو آنجا که تو را منتظرند 

 قاصدک

در دل من همه کورند و کرند

دست بردار ازین در وطن خویش غریب

قاصد تجربه های همه تلخ 

 با دلم می گوید 

 که دروغی تو ، دروغ 

 که فریبی تو. ، فریب 

 قاصدک 1 هان ، ولی ... آخر ... ای وای 

 راستی ایا رفتی با باد ؟

با توام ، ای! کجا رفتی ؟ ای

راستی ایا جایی خبری هست هنوز ؟

مانده خکستر گرمی ، جایی ؟

 در اجاقی طمع شعله نمی بندم خردک شرری هست هنوز ؟

 قاصدک

برهای همه عالم شب و روز

در دلم می گریند

عاشق بیچاره

نقاش نیستم

ولی تمام لحظه های بی تو بودن را

درد میکشم

وفادار نبودی

همه وقت فردایم را در نگاه تو جستجو کردم

بهترین دقایقم را با نگاه تو وارسی کردم

شب ها در کنج تنهایی چشمان تو را نور تصور کردم و راهم را یافتم

ولی افسوس

که وفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادار نبودی

تویی که زیبایم بودی

گفتن از تو چندان هم اسان نبود

تویی که زیبایم بودی

تویی که نهایت را با  تو معنا کردم

در سخت ترین دقایق غم یاد تو کوران کرد و مرا به خود آورد ولی افسوس که دیگر نداشتمت

بودن با تو...

نوشتن از تو از اول هم اشتباه بود...

 

چه برسد به

 

بودن با تو...

 

 

الان دیگه اسمتم که یادم میاد فقط چندشم میشه.همین.