جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

زود فراموشم کردی


در " قطار زندگی "

مواظب خودت باش !

روزگاریست که " ریزعلی ها "

قطار را فدای یک پیراهن میکنند ...!

ادامه مطلبم با ما باش
  
دنیا مرا فروخت....
ولی کاش دست کم،
چون بردگان ؟
مرا به تماشا نمی گذاشت...!!!


تو کردی منم کردم
تو فراموشم من حفظت

تو انداختی منم انداختم
من اشکمو توهم منو ازچشمت

تو رفتی منم رفتم
توازپیشمو منم از فکرت

تو گفتی منم گفتم

تو بد منو منم از عشقت!!


ساده ڪه باشی......!!!
آدمهاخیلی زود دوستت میشوند و تو خیلی دیر میفهمی دشمنت بودند......!

ساده ڪه باشی.......!!!
آدمها با همه ڪمبودهایشان به غرورت حمله میڪنند و باهمه غرورشان مچاله ات میڪنند........!

ساده ڪه باشی......!!!
آدمها تورا همیشه بازی میڪنند و خودشان همیشه بازیگران پشت پرده میمانند......!

ساده ڪه باشی .......!!!
آدمها اوقات بیڪاری را باسادگی ات پرمیڪنند و تو در لحظه های اندوه تنها می مانی......!

ساده ڪه باشی......!!!
سادگی ات را حماقت میخوانند و ڪسی نمیفهمد تو از فرط''''آدم بودن'''' ساده ای...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد