loading...
سرگرمی تفریحی تپلک فان
محصولات پرفروش
لینک باکس مکی
تپلک لینک باکس
حسین بازدید : 75 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (1)

تولدی عجیب که باعث بهت و تعجب پزشکان و پرستاران شد

 یک پسر بچه انگلیسی به هنگام تولد سبب شکسته شدن ترازوی مخصوص وزن کردن نوزادان در بیمارستانی در منطقه ولز کشور انگلستان شده است. گفتنی است، با وجود ظاهر طبیعی و اندازه‌ای برابر با تمامی نوزادان این نوزاد از وزنی 2 برابر وزن یک نوزاد عادی برخوردار است.

 پرستاران و کارکنان بخش زایمان بیمارستان برای اطمینان از درستی وزن کودک او را چند بار وزن کرده‌اند به طوری که در بار آخر باسکول مخصوص وزن نوزاد شکسته است. گفتنی است، مادر این نوزاد یک زایمان طبیعی را پشت سر گذاشته و در تمامی سونوگرافی‌ها در طی بارداری هیچ علامت غیر عادی مبنی بر وزن بالای این کودک شناسایی نشده است. کارشناسان هنوز نمی‌دانند این وزن بالا چه مشکلات سلامتی در آینده این نوزاد ایجاد خواهد کرد.

 

متولد شدن بزرگترین نوزاد دنیا + عکس

بزرگترین نوزاد دنیا

متولد شدن بزرگترین نوزاد دنیا + عکس

 

منبع : مجله تکناز

حسین بازدید : 120 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)
واتس اپ و نحوه عملکرد ان در کشورهای مختلف
واتس اپ و نرم افزارهای پیام رسان از انجا که در بیشتر کشورها استفاده می شوند اما باعث ازار و اذیت هایی هم می شوند
سازمان دفاع از حقوق زنان در هند فیلم وحشتناکی را از صحنه آزار و اذیت دو زن توسط پنج مرد هندی منتشر کرده است.

یکی از مدافعان حقوق زنان به نام «سونیتا کریشنان» با انتشار این فیلم از پلیس خواسته هر چه زودتر این پنج مرد متجاوز شناسایی و دستگیر شوند.

خشونت جنسی در هند بیش از هر کشور دیگری روند رو به رشد داشته و همه ساله ده‌ها زن قربانی چنین خشونت‌هایی می‌شوند.

 فیلم آزار و اذیت وحشیانه دو زن به وسیله نرم‌افزار واتس‌اپ در فضای اینترنتی منتشر شده است.

به گفته پلیس این فیلم نشان می‌دهد که چگونه پنج مرد با خنده‌هایی چندش‌آور بدون آنکه احساس پشیمانی و ندامت کنند اقدام به آزار و اذیت زن‌ها کرده‌اند.

مدافعان حقوق زنان هند می‌گویند انتشار این فیلم شاید راهکار تأثیرگذاری باشد تا متجاوزان دست از چنین رفتاری بردارند.

سخنگوی پلیس می‌گوید به دنبال شناسایی مجرمان هستیم تا هر چه سریع‌تر آنها را بازداشت کنیم.
برترین ها
حسین بازدید : 62 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)
سرنوشت یارانه ها در سال 94
 جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی روزآمد درباره زمان حذف یارانه خانوارهای با درآمد بیشتر از 2.5 میلیون تومان توضیح داد.

بر اساس گفته های جعفر قادری اگر مجلس شورای اسلامی مصوبه کمیسیون تلفیق را تایید کند از ابتدای سال آینده یارانه خانوارهای با درآمد بیشتر از 2.5 میلیون تومان حذف خواهد شد.

 جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در برنامه مجله اقتصادی صبحگاهی روزآمد که هر روز صبح از شبکه پنج سیما پخش می شود در باره جزییات حذف یارانه خانوارهای با درآمد بیشتر از 2.5 میلیون تومان گفت: « دولت با توجه به پایگاه های اطلاعاتی که در اختیار دارد می تواند با توجه به اطلاعات مربوط به حقوقی که افراد در بخش های دولتی، بخش عمومی و غیر دولتی می گیرند و همچنین سپرده های بانکی که دولت دسترسی به آنها دارد و اطلاعات مربوط به خودرو، املاک، سهامی که افراد در بورس دارند و سایر مجوز هایی که از اتحادیه های صنفی گرفتند و به شکل های مختلف دیگر می تواند به کف حقوق افراد دسترسی پیدا کند.»  

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه اعتقاد دارد که ایراد هایی به مصوبه کمیسیون تلفیق درباره حذف یارانه خانوارهایی با درآمد بیشتر از 2.5 میلیون تومان وجود دارد: « البته این طرحی که در کمیسیون تلفیق مصوب شده به نظر می رسد ایراداتی داشته باشد. ممکن است این اشکال را مطرح کنند وقتی تعداد افراد متفاوت باشد چطور می شود که عدد دو و نیم میلیون تومانی را برای همه به صورت یکسان در نظر گرفت؟  این نقیصه ای است که باید برطرف شود.»

قادری در ادامه توضیحات خود به تفاوت هزینه زندگی شهرهای مختلف اشاره کرد و گفت: « بحث دیگری که وجود دارد تفاوت هزینه ها در شهر های مختلف است. در جایی ممکن است هزینه زندگی بسیار پایین باشد. برخی خانوار  ها ممکن است مسکن ملکی داشته باشند و برخی ممکن است هیچ مسکن و زمینی را در شهر ها نداشته باشند که این هم به راحتی قابل کنترل است و می شود برای افرادی که دسترسی به منزل ملکی ندارند کف مبلغ را بالاتر در نظر گرفت. یا برای خانوارهایی که تعداد افراد بیشتری دارند این کف را اضافه کرد. »

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره زمان اجرای این تصمیم نیز اینگونه توضیح داد: « اگر مجلس هم این مصوبه کمیسیون تلفیق را تایید کند از ابتدای سال آینده می تواند اجرایی شود. مگر اینکه دولت آمادگی لازم را برای اجرا نداشته باشد و یکی دو ماه فرصت نیاز داشته باشد تا بتواند این آمادگی را در خودش ایجاد کند. »
خبر انلاین
حسین بازدید : 43 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 
علی دایی چهره شناخت شده ای در جهان است
که در بیشتر مسابقات مهم از او دعوت به عمل می اید
  علی دایی با دعوت از AFC برای تماشای فینال جام ملت های آسیا به استرالیا رفته است، عكس زیر را در كنار محمد شهرابی و الكس دل پیرو انداخته است.
فان پاتوق

 

حسین بازدید : 71 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

یک مادر آمریکایی نزدیک به دو هفته پس از تولد نوزادش متوجه شد که پسرش چشم ندارد.

«کلی لوپز» سه ماه پیش و پس از دوره بارداری طبیعی و عادی وضع حمل کرد. این زن ابتدا تصور می‌کرد که صورت پسرش متورم است و به همین دلیل چشم‌هایش بسته به نظر می‌رسد اما در نهایت نتایج MRI نشان داد فرزند این زن، بدون عضو بینایی به دنیا آمده است.

 


به گفته پزشکان، این نوزاد اگرچه فاقد کره چشم است اما عصب بینایی دارد و این امید هست که روزی بتوان عمل پیوند چشم را برای او انجام داد.

 
به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، سال گذشته (2014) نیز در دنور آمریکا نوزادی بدون کره چشم به دنیا آمد.

 

منبع: isna.ir
 
حسین بازدید : 891 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)
پزشکان هر چه تلاش کردند موفق نشدند جلوی جدا شدن سر فرزند را بگیرند .یک تیم 5 نفره پزشکی به این خانم که در وضع حمل دچار مشکل  شده بود کمک میکرد .به گزارش پارس ناز این زن 22 ساله و مادر سه فرزند است.

این اتفاق زمانی رخ داد که هنگام زایمان سر بچه در دهانه رحم گیر کرد و پزشکان تلاش کردند تا در بدنیا آمدن نوزاد به مادر در زایمان طبیعی کمک کنند. و در همین هنگام سر بچه از بدنش جدا شد و نهایتا بدن باقی مانده در رحم با عمل سزارین خارج شد.
 
 

این مادر نگون بخ
ت به خانواده اش گفته است در آن لحظات سخت و دردناک صدای کنده شدن چیزی را به وضوح حس کرده است. خواهر وی در این رابطه میگوید: او درد بسیار زیادی را برای ساعتهای متمادی متحمل شد .پزشکان شکم او را فشار میدادند و هرکاری میکردند تا بچه متولد شود.
 

ولی او ناگهان شنیده است که یکی از پزشکان به دیگری گفته است : تو دیوانه ای مارکوس و صدای کنده شدن چیزی را با صدایی بلند شنیده است و هرچه سوال کرده کسی جوابش را نداده است . بعد از آن سریعا وی به اتاق جراحی فرستاده شده است و سزارین روی او انجام گرفته است.فرزند مرده یک پسر است و رئیس بیمارستان میگوید یک تیم ویژه تشکیل شده است تا علت این حادثه معلوم و بررسی شود.

پارس ناز

حسین بازدید : 100 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

 

زیاد تعجب نکنید

دورانی فرا رسیده که هر کس یه جورایی زندگی می کند و به قول معروف با خودش خوشه......
یک زن جوان استرالیایی در اقدامی عجیب ۳۶۵ نوع لباس با طرحهای مختلف و عجیب و غریب تهیه کرده و در مدت یک سال گذشته به صورت روزانه از آنها استفاده کرد. او که به لباسهای عجیب و غریب اعتیاد دارد در طول یکسال گذشته انواع لباسها و آرایشهای مختلف را امتحان کرده و به این ترتیب یک هالووین طولانی را تجربه کرد.
 
حسین بازدید : 57 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

بعضی از افراد عقاید خاص خود را دارند و دوست دارند جلب توجه کنند

وی می افزاید تا کنون تحقیقاتی در این خصوص انجام نشده است که ایا زایمان در شرایط گرانش ضعیف مریخ قابل انجام است یا خیر.من فکر می کنم چیز جالبی خواهد بود به خاطر اینکه اولین نوزاد مریخی بدنیا خواهد امد.از طرف دیگر فکر نمی کنم موقعیت های زندگی و روابط مادر و کودک در مریخ با زمین تفاوت زیادی داشته باشد.

 وی که در رشته نجوم تحصیل می نماید می گوید هر چه که این جا روی زمین مورد نیاز ماست باید در مریخ بوجود آید. ما باید غذاهای مورد نیاز خود را خودمان در آنجا پرورش دهیم و همچنین اکسیژن مورد نیاز را تامین نماییم. ،وی می گوید به علت عدم وجود میدان مغناطیسی در مریخ سطح تابشهای خورشیدی بالاست به همین خاطر باید در زیرزمین زندگی نماییم.

  زندگی در 4 متر زیر خاک ما را از اشعه های خورشیدی محافظت می نماید. وی می گوید یکی دیگر از مشکلات انجا موضوع ارتباط است.انجام هر چیزی بین 3 تا 22 دقیقه زمان می برد.بنا بر این ما باید خودمان را با این مشکلات وفق دهیم. خانم مگی از هم اکنون دارد خود را برای رفتن اماده می نماید.

 

 منبع : تکناز

 

حسین بازدید : 208 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

در کشورهای اروپایی فساد اخلاقی غوغا می کند

این دو مرد همجنسگرا در شبکه های اجتماعی معروف شده اند

 پس از رژه شرم آور همجنس گرایان در کانادا، عکسی از یک زوج همجنسگرا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن دو مرد کانادایی به نام های بی‌جی بارون و فرانک نلسون، «میلو»ی کوچک را برای اولین بار بغل و لمس می‌کنند. میلو از طریق «رحم جایگزین» متولد شده است.آنها قصد دارند تا مراحل زندگی این کودک بی گناه را در وبلاگی بازتاب دهند. این نخستین بار نیست که خبر مربوط به همجنس گرایان کانادایی در رسانه های بین المللی بازتاب داده می شود.گرایش های جنسی نامتعارف در کشورهای غربی سبب شده است که مراجع دینی مسیحی نیز از این امر ابراز نگرانی کنند.

 

ایران ناز منبع مطلب

محصولات پرفروش

تعداد صفحات : 4

درباره ما
بروزترین اخبار هیجانی و قتل و کشتار و اعدام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 718
  • بازدید کلی : 16,912