جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

اس ام اس غم دار و غمگین

اس ام اس غم دار و غمگین

بعضی وقتها دوست دارم وقتی بغضم میگیره خدا بیاد پایین؛اشکامو پاک کنه!

دستمو بگیره بگه:آدما اذیتت میکنن؟بیا بریم پیش خودم.

.

.

میدونی چی بیشتر از همه آدمو داغون میکنه؟

اینکه هرکاری که در توانت هست براش انجام بدی؛بعد برگرده بگه:مگه من ازت خواستم.......؟

.

  .

نگاه کن ....میبینی؟

این ویرانکده آثار باستانی نیست ...

این منم!

.

.

به یک معتاد نیازمندیم؛

جهت کشیدن دردهایم!

.

.

شاید دل من عروسکی از چوب است/

مثل قصه ی پینوکیو محبوب است/

اما چه دماغی شده این بیچاره /

از بس که نوشته:حال من هم خوب است!

.

.

گلایه ها عیبی ندارند ولی،کنایه ها نابود میکنند.

.

.

اجازه خدا!

من حالم خوب نیس...میشه یه مدتی کات کنم؟

فقط یه مدت کوتاه مثلا واسه همیشه.

.

.

چقدر سخت است؛

که لبریز باشی از " گفتن " ولی در هیچ سویت محرمی نباشد.

.

.

دلم میخواد بخوابم مثل ماهی حوضمان که چند روزیه روی آب خوابیده!

.

.

خدایا منو که آفریدی گارانتی هم داشتم؟

دلم از کار افتاده.




برای هرکسی تو زندگیش یه نفر " هست " که " نیست "!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد