جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

متن های واقعا جالب و زیبا

اس ام اس بارانی و کلی پیامک نایاب

کارگردان دنیا خداست!
مهم نیست نقش ماثروتمند است یا تنگ دست…
سالم است یا بیمار
مهم اینست که محبوبترین کارگردان عالم نقشی به ما داده!
نباید از سخت بودن نقش گله مند بود…
چرا که سخت بودن نقش
نشانه اعتماد کارگردان به شایستگی بازیگر است


  


متن، و جمله های کوتاه جدید





قبر ها پر است
از جوانانی که می خواستند
در پیری توبه کنند





اس ام اس و پیامک های جدید خردادماه ۹۴





خواستن؛ همیشه توانستن نیست…!
گاهی خواستن
داغ بزرگی است که تا ابد بر دلت می ماند …





جمله و استاتوس باحال جدید خرداد ۹۴





بگذار صدای گام هایت در گوش باد بپیچد …
آرام آرام، بیا …
در مسیر نسیمِ عشق …
درِ کنعانِ دلم …
چهارتاق به رویِ بویِ پیراهنت باز است …





اس ام اس و پیامک خنده دار خرداد ۹۴





تکرار اسم تو این روزها
حادثه ی تکراری زندگی من است
هیچ دیوانه ای از این همه تکرار
به اندازه ی من، لذت نخواهد برد





پیامک و جملات باحال جدید ۹۴





بارها گفتم به تو:
چشمها
برای نگاه است
اما…
تو…
هرروز با آنها…
حادثه می آفرینی…





سایت تفریحی سرگرمی باحال





عاشق‌تر از همه‌ی ما
موشِ کوری‌ست
که زیبایی جفـتش را
چشم بسته باور می‌کند…!





سایت تفریحی برای کودکان





به من نگو “گلم”!
من از سرنوشت گلبرگهای لای دفترت میترسم…





پیامک و استاتوس های باحال کودکان





همین که یه “ماه” داشته باشی
دیگه حساب روز و ماه از دستت در میره…





جملات ناب کوتاه حکیمانه





دق کردم!…
پشت خنده های تلخی که…
هیچگاه کسی به آن شک نکرد!!





اس ام اس و پیامک جدید خنده دار





همه درست شبیه هم هستند
فقط بعضی ها بهتر و باورکردنی تر دروغ می گویند…





اس ام اس و پیامک های ارسالی دوستان





“آینده”
مکانی نیست که به آنجا می رویم
جاییست که آن را به وجود می آوریم





شعر باحال خنده دار





تنهـا برنامه اے کــه تـِکرارش آرزوےِ هر روز مـَن استــ
پـَخشِ زنده ےِ نگـاهِ توستــ …
هَمیـن…





جملات خنده دار جدید





دلم
هوای تو را دارد…
خدا کند راست باشد
که می گویند…
دل به دل راه دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد