جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

فک فامیله داریم...

نشستم پای کامپیوتر غرق اینترنت ! یهو دیدم مامانم دروباز کرده یه صندلی دستشه . صندلی گذاشته کنار من نشسته زل زده به صفحه مانیتور !! میگم چیه مامان ؟؟

میگه خفه شو دهنتو ببند ! تو این چیزا حالیت نمیشه . ندیدی همش تلویزیون نشون میده میگه فرزندان خود را در دنیای مجازی تنها رها نکنید ! دارم کنترلت میکنم معتاد نشی بدبخت !

فک و فامیله داریم ؟

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

با داییم نشستیم pes2012 بازی میکنیم بعد که با ۷ تا گل باخته برمیگرده میگه کره خر احترام بزرگ و کوچیک نمیتونی نگه داری… حداقل با ۲ تا میبردی !!!

فک و فامیله داریم؟

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

سه روزه داریم یه غذارو می‌خوریم هر بارم که میخورم مامانم میپرسه خوب شده؟ :|

مامان کد بانو داریم؟

فک و فامیله داریم؟

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

خانومه اومده خونمون نظافت کنه به مامانم میگه اتک چندمنظوره بخرید خیلی خوبه،

مامانمم رفته مغازه میگه آقا اتک هزار جزیره دارید؟ :|:O

فک وفامیله داریم؟

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

یه پسر عمه دارم یه روز که می خواسته بره سر کار به خانمش گفت ناهار الویه درست کنه

بعد که میره دو ساعت بعد به خانمش اس ام اس میده o lovie yadet nare

خانمشم در جواب میگه I love you too azizam :|

فک و فامیله رمانتیکه داریم؟

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

چند وقت پیش با بابام دعوام شد، دستشو برد بالا که بزنه تو صورتم…!

منم یهو رفتم تو فاز هندی گفتم:

بزن بابا..!

بزن !

بزن بذار بفهمم که پدر بالا سرمه…!

بزن که بفهمم هنوز بی صاحاب نشدم…!

بزن بابا!

و در نهایت ناباوری بابام زد تو گوشم :(

فک و فامیله داریم؟

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

من : مامان بزرگ قراره کادو تولد چی بهم میدی ؟

مامان بزرگم : الان چند ساله میخوام یه چیزی بهت بدم اما جور نمیشه !

من : چی ؟!

مامان بزرگ : از خدا خواستم روز تولدت از طرف من یه جو عقل و یه نخود شعور بهت کادو بده که نمیدونم چرا تا حالا نداده ؟؟؟

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

آدم ۱۰۰تا دختر کور و کچل داشته باشه ، یه دونه پسر مثل تو نداشته باشه …

“یکی از توهین های مامانم به من وقتی اذیتش میکنم”

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

رفتم بدن سازی یه کم که چاق و چله شدم اولین واکنشی که بابا بزرگمم بعد دیدنم انجام داد :

اگه تراکتور نبود جون میدادی به جای گاو ببندنت به گاو آهن شخم بزنی !

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

چند دقیقه پیش یهویی بابام از خواب پرید ، دیدیم صورتش خیس خیس و نفسش بالا نمیاد … هر چی سوال میکردیم چی شده جوابمونو نمیداد ؛ بعد از ۲۰ دقیقه میگه : خواب دیدم فردا امتحان دارم هیچی نخوندم …

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

یه زمانی پسر داییم راننده ی آمبولانس شده بود هروقت گرسنش میشد آژیر آمبولانسو روشن میکرد گازشو میگرفت میرفت کله پزی !!!

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

وقتی یه حرف درست حسابی میزنم که بابام خوشش نیاد میگه بچه ای ، حالیت نیست !

وقتی ازش پول میخوام میگه خره پیری و بزرگ شدی برو جون بکن مثل مرد نون بازوتو بخور !

هرچی حمع و تفریق و تقسیم میکنم حرفای بابامو نمیفهمم بالاخره بچم یا بزرگ شدم ؟؟؟

از مسئولین درخواست می کنم بیان نصفم کنن دایره هامو بشمرن بگن چند سالمه !

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

بابام میگه نوشابه بخرم ؟

مامانم میگه : نه هندونه داریم…

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

ما اگه پای سفره بگیم مامان دستت درد نکنه چقد غذات خوشمزه شده ، مامان خانم شکست نفسی میکنه میگه نه مامان گشنته فکر میکنی خوشمزه شده …

اگه بگیم این چیه درست کردی ؟ چقد بدمزست ؟ میگه تو سیری … بلندشو برو گمشو اینقد ایراد نگیر …

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

مامانم اصلن نمی تونه ناهار برنج نخوره ، چون تازگیا دیابت گرفته دکتر بهش گفته حداکثر یه کفگیر برنج بخور ، مامانم با بزرگترین کفگیر ممکن برای خودش برنج می ریزه …

میگم مامان این که خیلی زیاده ! میگه دکتر خودش گفته یه کفگیر ، نگفته چه کفگیری که …

❤♡❤♡❤اس ام اس بارانی❤♡❤♡❤

بابام داشت چیپس میخورد یهو گفت اوه اوه چقدر تنده !!! فلفلیه ؟

بعد روی چیپسو نیگا کرد گفت نه ! نوشته کچاپ ! بعد با خیال راحت شروع به چیپس خوردن کرد و به این ترتیب چیپس دیگر تند نبود !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد