جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

اس ام اس جدید گلایه و کنایه 2013،اس ام اس دلتنگی و اعتراض ،اس ام

گمشده ی این نسل اعتماد است نه اعتقاد،اما افسوس که نه بر اعتماد اعتقادیست و نه بر اعتقادها اعتماد.

 

 

بیا باز هم خودمان را به نفهمی بزنیم!
گاهی بفهمی، نفهمی...
نفهمی، اوج فهم است!

 

 

انروز تازه فهمیدم...
درچه بلندایی آشیانه داشتم وقتی ازچشمانت افتادم!
هنوز دست وپای دلم دردمیکند.چقدرشکستن سخت است.

 

 

دلت رابه هرکسی نسپار
این روزهابرخی هاازسپرده ات هم بهره میخواهند!

 

 

گاهی به بعضیابایدگفت"اگه برام بزرگ شده بودی،فقط به خاطرخطای دیدم بود"!

 

 

دلم کاردست است؛خودم بافتمش!تارش راازسکوت،
پودش راازتنهایى،
همین است که"خریدار"ندارد

 

 

این آینده چه بود که بهترین روزهای عمرم راحراج دیدارش کردم؟؟

 

 

چشام ازغمت گرم بارون شده.......تونیستی چقدمردن اسون شده

 

 

کاش میتوانستم خاموش شوم...
فنا شوم...
محو شوم...
من از این روزگار خسته شده ام...
از این لحظه هایی که حال مرا نمی فهمند و کند میگذرند بیزارم...
من از تمام شایدها و بایدها متنفرم...

 

 

دلم می خواست توی تقویم، روز جهانی "انسان" هم می بود تا ببینم کی به کی تبریک می گفت!!

 

 

عــــاشـــق تریـــــن مــــــــرد..... " آدم " بـــ ـود
که بهشت را به لبـــــخنــــــد حـــــوا فروخــت ... !!!

 

 

دیوار هم که باشی ... ترک بر میداری وقتی ... سر به شانه ات داشته باشند و به حسابت نیاورند..

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد