جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

اس ام اس های دلشکسته ها

اس ام اس های دلشکسته ها

حق با او بود...

مقصر من بودم؛آنقدر گفتم:غلامتم!

باورکرد مرا فروخت!

.

.

اشکهایم...دردهایم...غم هایم...همه بماند برای بعد...

فقط بگو با او چگونه میگذرد که با من نمیگذشت؟!


  

.

.

غمگینم؛

مانند دختری که عاشق سرباز دشمن شده!!!

.

.

چه روزگار عجیبی است؛

او دروغ میگوید تا من خوشحال شوم و من احمق میشوم تا او دلگیر نشود...

.

.

گفته بودی یا تو یا هیچکس؛

ولی من ساده انگار فراموش کرده بودم این روزها هیچکس هم برای خودش کسی است...کسی حتی مهم تر از من!

.

.

هی روزگار میخندی؟

کمی حرمت نگهدار بی حیا...

مگر نمیبینی سیاهپوش آرزوهایم شده ام؟؟؟

.

.

از آن همه مهربانی نصیبم تنهایی شد ...

خدایا میشود کمی بی رحم باشم؟

.

.

با من لج نکن بغض لعنتی...

اینکه خودت را در گوشه ی گلو قایم کنی چیزی را عوض نمیکند؛

بالأخره یا اشک میشوی در چشمانم یا عقده در دلم...

.

.

این روزها حس رنگ زرد چراغ راهنمایی رو دارم که هیچکس بهش توجه نمیکنه!

.

.

من و ته سیگار و پنجره ی نیمه باز...

مانده ایم که کدامیک برای سقوط مناسب تریم؟!

.

.

نپرس...

هیچ نپرس از دلم...

همین" چه خبر" همین " چه میکنی این روزها" سوال بدی است.

.

.

همیشه سخت ترین جای کار اینه که تظاهر کنی ، هیچی نشده...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد