جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

جمله عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|متن عاشقانه|اس ام اس عربی عاشقانه

جمله عاشقانه|جملات عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار|اس ام اس طنز|عکس خنده دار|اس ام اس سرکاری|جک جدید|کاریکاتور|

گلچینی از زیباترین پیامک های عاشقانه

ببین این اسمش دله! اگه قرار بود بفهمه فاصله یعنی چی، اگه قرار بود بفهمه که نمیشه، میشد مغز، دله دیگه، نمیفهمه

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

با تو بر مرغان دریایی امیرم / بی تو در زندان تنهایی اسیرم
با تو در کاخ وفا ارباب عشقم / بی تو در کوه جفا سنگی حقیرم

 

 *********** Smsbarani.blogsky.com/*************

 

اینجا آسمان صاف تا قسمتی به رنگ دوستی همراه با غبار فراق است ،
توده ای سلام به سمت شما در حرکت است ، ضمنا احتمال بارش بوسه فراوان است.

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

ماه من ، نماز آیات می خوانم ، وقتی گرفته ای !

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

در برهوت بی کسی تنها تو همزاد منی / ای نازتر از خواب شبم ، همواره در یاد منی

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

اسیر فصل خزان گردد عمر آنکس که / دمی اسیر اشک کند چشم مهربان تو را

  

 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

  
 

 

اونقدر که فکرشو میکنی دوستت ندارم ، چون اونقدر دوستت دارم که نمیتونی فکرشو بکنی !

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

کاش می شد همدلی را قاب کرد،ساکنان شهر غم را خواب کرد
کاش می شد نور چشمان تو را،جانشین تابش مهتاب کرد . . .

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

زیبایی ها را چشم میبیند و مهربانی ها را دل! چشم فراموش میکند اما دل هرگز! پس بدان تا زمانی که دل زنده است فراموش نخواهی شد

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

به تو سوگند! به راز گل سرخ به پروانه که در عشق فنا میگردد زندگی زیبا نیست، آنچه زیباست تویی، تو که آغاز منو لحظه ی پایان منی

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

یادمان باشد شاید شبی آنچنان آرام گرفتیم که دیدار صبح فردا ممکن نشد، پس به امید فرداها " محبتهایمان " را ذخیره نکنیم

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

همانند پلی بودم برای عبورت، به فکر تخریب من نباش، رسیدی دست تکان بده، من خود فرو میریزم

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/*************

 

یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم / گر که در خویش شکستیم صدایی نکنیم / پرپروانه شکستن هنر انسان نیست / گر شکستیم ز غفلت من و مایی نکنیم / یادمان باشد اگر شاه گلی را چیدیم / وقت پرپر شدنش سازو نوایی نکنیم / یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند، طلب عشق ز هر بی سروپایی نکنیم

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

با غم، امشب زیر لب هر دم صدایت میکنم، اشک میریزم دو چشمم را فدایت میکنم، در نگاه خسته ات دنبال حرفی تازه ام، هرچه میخواهی بگو، من هم دعایت میکنم

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

من آن شعله ی آتشم که از هر شمع برخیزم، تمام هستی خود را فقط به پای تو ریزم، درون قلب من فرمانروایی کن، که از موی تو برخیزد همه عطر دل انگیزم

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

تقویم روزهایم شکسته و گم است.بی تو چه فرقی می کند امروز چندم است

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

زدی تیری به قلبم رد نکردم / جدایی را تو کردی من نکردم

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

میگن باران مظهر دلتنگیه تو ببین با دلم چی کار کردی که داره برف میاد

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

افسوس در این سینه به جز رنج ندیدم،در راه رفاقت به خدا گنج ندیدم،پروانه اگر لحظه ای قادر به سخن بود میگفت که از شمع به جز سوز ندیدم

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

دلم درحلقه غم ها نشسته زبانم بسته و سازم شکسته وجودم پراز شعر عاشقانه است تو رامی خواهمو اینها بهانه است

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

بی چشم میشه زندگی کرد ولی بی نفس هرگز،همه عالم چشم من ولی تو نفس من

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

در عهد تمدنی که نشانی ز وفا نیست دیوانگی از ماست ک دنبال وفاییم

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

منم دلتنگ رویت

دلم اید به سویت

چه کردی با دل من

که کرده ارزویت

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

تو دریایی من در موجش اسیرم،که می خواهم درآغوشت بمیرم،بیا دریای من، آغوش بگشا نمی خواهم جدا از  تو بمیرم

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

روزى مجنون از روى سجاده ى شخصی درحال نمازعبورکرد،مرد نماز را شکست و گفت: مردک من در حال راز و نیاز با خدا بودم، تو چگونه این رشته رابریدى؟مجنون لبخندى زد وگفت:من عاشق دخترى هستم تو را ندیدم، تو عاشق خدایی و مرادیدى!

 

*********** Smsbarani.blogsky.com/************* 

 

ای که از تازگی زخم دلم تازه تری، یعنی از قصه دلتنگی من با خبری، مثل مهتاب که از خاطر شب می گذرد، هر شب آهسته از آفاق دلم می گذری 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد